Elvira in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ben ook mega vewend met de kerstdagen en
    voel me goed nu.
    Lekker opgeladen voor 2008 en jij ook zo te horen.
    Een heel mooi 2008 gewenst maar dat had ik al gezegd ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo Lieverd,

Op naar een fantastisch 2008!Ik weet zeker dat het goed gaat komen..2008 gaat hem worden voor jullie!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lief Viertje,
    Bijna oud en nieuw..bijna afscheid nemen van dit jaar (zonder pijn in je hart denk ik ;))
    Ook ik blijf erbij dat jullie gaan knallen meid.
    We wensen jullie een hele goede jaarwisseling en in het nieuwe jaar zien we elkaar snel weer!
    Heel veel liefs,
    Van ons drietjes!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

Jullie ook allemaal de beste wensen en een goed maar vooral gezond 2008. Dat al onze dromen nu eindelijk mogen uitkomen.

We hebben het hier fantastisch gehad. We waren vanmorgen pas om 6 uur thuis, en om 7 uur lagen we erin. Heb wel barstende koppijn. Beetje teveel gedronken, maar ja ach zolang het mag...

Liefs,
    Elvira

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed te horen meid!
    Nu is het eindelijk 2008!
    Jullie jaar!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Je hebt helemaal gelijk Elvira... zolang het mag hoeven we ons niet schuldig te voelen... Het is zo al zwaar genoeg ;)

Ik wil je alvast heel veel succes wensen in 2008 en duim dat al jullie wense uit mogen komen!

Liefs,
    Marisha

7. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Elvira Gelukkig Nieuwjaar :) :D
    Dat je diepste wens maar uit mag komen ;)
    Groetjes Erna ;) ;)

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jij en Albert ook het allerbeste voor 2008, veel liefde en gezondheid en we blijven duimen voor een prachtig kindje voor jullie!

9. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Vier,

Wil jullie even "persoonlijk' een fantastisch mooi 2008 wensen!

Dat al jullie dromen mogen uitkomen......

Liefs Schaapje

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgende maand gaan jullie los meid!
    Mijn verjaardag wordt knallen!
    Knuffels van ons drietjes!

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie beiden.
    Het word jullie jaar.

liefs en een dikke knuffel van ons drie.

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Elvira, sorry dat ik je nog geen geweldig mooi nieuwjaar heb gewenst, maar was je topic een beetje kwijt :(

Maar bij deze hoop ik dat het jaar 2008 al jullie dromen en wensen doen uitkomen. Keep the faith!

Liefs en een knuffel van Daffie

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve Elvira,

Hoe is het hier?
    Weet je al wanneer er voor jullie een ziekenhuisbezoekje aan zit te komen?
    Het is zo druk geweest op het forum en door de feestdagen heb ik het wat minder kunnen volgen, dus ik weet even niet meer hoe en wat (schaam schaam :oops: )

Ik wil je in ieder geval een vruchtbaar 2008 wensen!

Knuf
    Jootje

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Jootje,

Alles goed met je? Ik heb ook moeite nu hoor om iedereen te volgen, dus ik vergeet ook regelmatig mensen.

Ons eerste ziekenhuisbezoek is op 1 maart. Ik spuit dan al ruim 1 week Gonal F, en na de eerste fm komt de decapeptyl erbij. Bij mij is het omgedraaid zeg maar omdat ik vanaf lucrin start.

Jij krijgt eind volgende week de eerste echo toch? Lukt het allemaal een beetje met spuiten?

Liefs,
    Vier

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Viertje,

Toch blijf ik het raar vinden dat ieder ziekenhuis het weer anders doet qua hormonen geven..
    Maar goed uiteindelijk krijgen we allemaal hetzelfde resultaat he? :thumup:

Dus jij bent begin maart aan de beurt voor je poging, SPANNEND!
    Duurt nog wel eventjes, maar de tijd vliegt voorbij heb ik wel gemerkt.
    Ik dacht in oktober ook, dat duurt allemaal nog eeuwen, en nu is het ineens alweer januari.

Ik heb 15 januari mijn eerste echo, dan zien ze denk ik nog niets aangezien ik nu eigenlijk in de "overgang" zit. Daarna komt dus de Gonal erbij en krijg ik meer fm's.

Ik heb tot nu toe gelukkig helemaal geen bijwerkingen van de decapeptyl, en ik heb gisteren toch al de 19e spuit gezet dus ik verwacht eigenlijk ook geen bijwerkingen meer van te krijgen.

WE GAAN ER GEWOON VOOR! Ik ga ervoor dat 2008 mega-vruchtbaar is. Ik had een staatslot gekocht met oudjaar met eindcijfer 8, dacht dat dat mijn geluksgetal zou gaan worden, maar er is maar een 10tje op gevallen. Dat geeft niets want ze zeggen, pech in spel is geluk in liefde... dus dan wordt 2008 vast een jaar vol zwangeren!

xxxx
    Jootje

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nou ja zeg, zit ik een heel verhaal te typen, druk ik op een verkeerd knoppie, verhaal weg.

Jootje,
    Goed zo meis, positief blijven. Het komt allemaal goed en 2008 wordt ons jaar. Ben jij dan vervroegd in de overgang?

Tja overal andere schema;s. Ik lig nu een paar maanden stil met lucrin om de endometriose in toom te houden. Lucrin heeft dezelfde functie als decapeptyl, daarom start ik direct met de gonal F. En na een paar dagen komt er dan weer deca bij.
    Bij mij werkt zo;n schema beter.

Moet vandaag om 12 uur beginnen. Maar stond mooi al om half 7 naast mijn bedje. Heb maar alvast een eind gewandeld met de hond, gedouched en ontbeten. Moet tot 21.00 uur werken vanavond.

Ben ook weer begonnen met Sonja Bakker. Wil voor eind februari toch nog een aantal kilootjes eraf.

Dikke kus,
    Vier

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zit niet vervroegd in de overgang, maar zo noemen ze dat bij ons als je aan de decapeptyl zit, dan ligt alles stil dus ben je in principe hetzelfde als iemand in de overgang.

Ik ben ook sinds woensdag weer heeeeel streng aan het opletten, heb niet meer gesnoept en alleen maar netjes groente met beetje aardappel en beetje vlees gegeten.

Ik was door de feestdagen en door het hele gedoe toch stiekem 8 kilo aangekomen. Nu ben ik binnen week alweer 3,5 kwijt, dus dat is een teken dat het echt van het "vreten" is geweest... Voel me meteen alweer beter..

Nog even paar kilootjes voor de punctie, daarna ff niet natuurlijk!

Jij veel succes en als je een moeilijk moment hebt qua eten.. denk er maar aan waar je het voor doet: we hoeven natuurlijk niet al dik te worden voordat we zwanger zijn.. (dat denk ik altijd maar..)

xxx Jootje

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Klinkt allemaal goed Elvira.
    en begin Maart weer beginnen.
    Ik probeer alle topics nog te volgen maar moet af en toe
    aardig doorlezen om alles te volgen.
    Ga proberen om zeker om de dag alle topics langs te lopen zodat
    ik niet teveel mis.
    Hoop dat dit jouw jaar wordt en dat het op het IVF/ICSI topic
    ook mag volstromen met zwanger-berichtjes!
    Groetjes Scat ;) ;)

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Elvira,

Even een vraagje, want ik heb niet zo'n verstand van endometriose (verklevingen toch?) Moet je dan tussen de pogingen door een paar maanden rust houden ofzo?
    Ach, het is zo Maart hoor...Februari heeft al minder dagen :p

Ik wil je alle succes wensen en blijf je volgen ;)

Liefs Daffie

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Daffie,

Klopt inderdaad dat ik tussen de pogingen door wordt stilgelegd. Op deze wijze heb ik geen kans op verkleving, aangezien ik nu schoon bent. Met het stimuleren komt er altijd weer 1 cyste naar boven.

Nog even en dan is het weer IVF tijd. Heb er alweer zin in.
    Jammer is dan weer wel, dat ik vandaag gewoon weer een uitschrijving van Zilveren Kruis ontving. Gelijk weer gebeld.... Zo moe wordt ik ervan...

Liefs,
    Elvira

Deel Deze Pagina