Ik weet het Prinses. De dag begon zo goed, maar inmiddels ben ik echt zo chago.... Ik weer unive gebeld, haal me uit dat systeem, krijg er nou ellende door. Ja maar je moet wachten op een bevestiging, ik zeg dan bevestig je het nu maar. Gezeur. Zilveren Kruis kan er niks aan doen hoor. Er staat echt een megaverhaal in het systeem, en ook echt dat ik verzeker moet blijven daar...
Wat een gezever toch altijd met al die verzekeringsmaatschappijen Bedankt voor je antwoord Elvira, nou snap ik het weer wat beter XXX Daffie
Yep Elmo, een aantal knuppels. Het wordt nu echt vervelend, maar uiteindelijk komt het vast goed. Ik wil gewoon dat het voor eind feb is geregeld.
Goh meid...wat een gedoe met die verzekeringen he. Kan me heel goed voorstellen dat je het moe wordt Elmo...knuppelen maar! Meid...die goede moed erin blijven houden: Het komt vast wel goed!
Ik sluit me helemaal aan bij de rest hier! wat een gehannes met die verzekeringen zeg! Het komt uiteindelijk vast wel op tijd goed! Positief blijven! xxx
Even dreigen met 'Kassa, Radar of consumentenbond' wil ook nog wel eens helpen! Het zou fijn zijn als het allemaal netjes geregeld is voordat jullie weer gaan starten!
Ik heb vandaag weer met Unive gebeld. Nou ja dat moest uitgezocht worden. Heb nu gewoon geeist dat ik binnen 3 werkdagen uit dat systeem ben verwijderd, met terugkoppeling naar mij toe... Was nu echt heel boos op ze. Mijn collega's bleven maar even voor, zo ging ik uit mijn dak. Nu maar hopen dat het echt geregeld wordt en anders ga ik ze gewoon om het uur stalken. Gedoe allemaal.
Jemig wat een gez**k! Kan het dan nooit eens goed gaan?! Jaaaaaaaaaaaa, anders stalken....maar hopelijk is het niet nodig en gaan ze het nu ál begrijpen! Knuffel, Eva.
Hey Girls, Alles goed met iedereen? Heb vandaag telefoon gehad, van jawel UNIVE. Of ik nou verwijderd moest worden. En ja hoor, ontploffingsgevaar.... ik zei ja tuurlijk, dat is nou toch wel bekend. Ja zegt de aardige dame, maar ik moest het voor de zekerheid nog even checken. Dame was echt heel aardig. Nu wordt ik dus uit het systeem verwijderd. Dus ben benieuwd hoe lang het duurt. Ga maandag nog maar Zilveren Kruis bellen, of het al goed is. Zo blijven we lekker bezig. Ben benieuwd. Liefs, Elvira
Jeetje zeg wat een gezeik Je zou ze toch neerknuppelen die lui Hopelijk wordt het nu voor ons en voor altijd geregeld en ben je voor eens en voor altijd van het gezeik af....... SUcces lieverd!