Klinkt al weer beter. Slim dat Albert ondertussen naar ander werk aan het zoeken is. Hoop dat hij een leuke job vind waar hij wel zijn ei kwijt kan en zich prima bij voelt! En jullie binnenkort ook weer starten met nieuwe poging, je klinkt goed! Gaan je tegen die tijd ook weer nauwlettend volgen hoor! Dikke knuffel, Eva.
Het is je geraden Eva! hihihi. Hier gaat alles goed, was om half 7 op. Heb al boodschappen gedaan zelfs. Lekker een vers halfje Allison gehaald, en radijs en lekker een vers sapje. Ben al wezen wandelen met de hond en ik zit te forummen en te lezen. Tja hoe druk kan je zijn s'ochtends vroeg? Heb net Zilveren Kruis gebeld en ik ben gewoon goed verzekerd. Ik ga er ook maar vanuit dat het helemaal goed is nu. Over 2 weken alweer de medicatie ophalen. Ik heb er zin in. Ben alleen een beetje bang, wat als het weer een teleurstelling is? Hoeveel teleurstellingen kunnen we nog hebben. Maar dat is gewoon een drempel waar we weer over moeten, denk ik. Gaat het met jullie ook allemaal goed? Groetjes, Elvira
Kan me die angst voor een teleurstelling goed voorstellen Elvira. Dat blijft een beetje op de achtergrond borrelen. Hoop echt van ganser harte dat jullie deze keer een prachtige, geslaagde poging gegund is. Ik leef helemaal mee en Groetjes Scat
spannend meid ik hoop echt dat het deze keer allemaal goed gaat en dat 2008 een mooi jaar voor jullie gaat worden je angst herken ik ook wel meid! ik denk aan je , en op naar februari heel veel succes
Hoi Elvira, Heel herkenbaar hoor die gevoelens. Ik voel precies hetzelfde. Ik las dat je 24-2 gaat beginnen? Dan kunnen we elkaar net niet tegenkomen in de wachtkamer..... Dikke x Ester
Lieve lieve Vier! Als Walvis-mama vergeet ik je niet lieve schat! Dit wordt jullie goede poging, weet het zeker! Dikke smakkerd!
Hoi Elvira, Ik herken de drempel nog niet, omdat dit mijn 1e poging is, maar kan me jouw gevoel wel een beetje voorstellen. Maar eh, nog maar een maandje en dan gaan we allebei beginnen. Ik vind het zo spannend en ik hoop dat we veel ervaringen kunnen delen. We zitten waarschijnlijk wel samen op de wachtbank Liefs Hope
DUIM DUIM DUIM Dat volgende maand gewoon lekker raak gaat zijn En ik stuur positieve energie naar je toe! Hopenlijk helpt het... Knuf
Hey Meiden, Alles goed met iedereen? Sta ik zomaar op pagina 2, dus gelijk maar even uppen. Hier gaat alles goed. Bijna weekend gelukkig! Heb nog telefonisch contact gehad met zilveren kruis en alles staat weer geactiveerd. Nieuwe polis, die gewoon in 2006 was afgesloten weer ontvangen, dus nu kan het niet anders dan gewoon goed gaan. Blij dat dat gedoe een beetje achter de rug lijkt te zijn. Moet zo gaan werken en vanavond even lekker naar mijn ouders in Rotterdam. Fijne dag allemaal. Groetjes, Elvira
Ik zal je gelijk weer ff uppen meid! Countdown in progress zie ik. De laatste lootjes met het wachten op de behandeling. Ga weer proberen om je beter in de gaten te houden. Ben nogal ego geweest de laatste tijd. Sorry.
Hahaha, ja dat moet je niet laten gebeuren het Elvira...pagina 2, das degradatie... Ik hou je dus nog maar even in de race...alles goed met je? Knuf Daffie
Pagina 2 we moesten ons schamen! Ja lieve Vier, je zit ook een beetje op een dood punt he. Ben heel blij te horen/lezen dat het met je verzekering eindelijk goed geregeld is, wat een gedoe is dat geweest he! Moest Elmo'tje bijna weer in aktie komen! Nu gaan we lekker samen aftellen! Veel walvisjes hebben hun jong inmiddels (jaja...Prinses en Yake maken er een potje van) dus we hebben alle tijd en ruimte om jou te supporten. Je weet dat we ons best doen toch? In elk geval kun je me altijd bellen hoor, als je het ff niet ziet zitten of gewoon een baaldag hebt! We slepen je er wel doorheen! Heel veel liefs, Je dinnetje (en aanhang) en een knuffie van Ruben
Hihi, Jij bent lief Elmo. Ik vond het super! Dank je wel voor de lieve cadeautjes. Wanneer is de volgene keer? Groetjes, Elvira
Wat mij betreft in juli in het noorden. heb net nog tegen Imani gezegd dat ik je een moordwijf vind. Zoals je gisteren met alle wasvisjes zat te tutten. En ik meende het hgoor! Alle tips lekker in je opnemen want ook jij gaat ze nodig hebben. Ik weet het gewoon zeker. (viertje aan de babybjörn)
Fijn dat je het leuk heb gevonden, Viertje! Het zal niet altijd makkelijk voor je zijn! Volgende keer zit je erbij met een zwangere buik!
Ik weet zeker dat ze in juli met haar dikke buik naar het noorden moet hoor! Die babybjorn kan je vast op je verlanglijstje zetten :-D Als we januari maar uit zijn he....dan is het eindelijk jouw maand! Elmo'tje