Hoi Meiden, Alles goed hier hoor. Geen last van stuitje, wel last van borsten en misselijk, maar dat is allemaal progestan. Moet wel zeggen dat ik inmiddels iets meer hoop heb. Ach ja nog een klein weekje. Groetjes, Elvira
Goed zo Lieffie! Er is al een weekje om! Nog maar 1 te gaan! We duimen hier ons te pletter! Dikke kus...
Heey Elvira, Hoop is goed...(het gaat deze keer gewoon ook helemaal goedkomen, dat voelt zo!). Tante Vier harstikke zwanger! Hou vol lieverd, deze laatste dagen zijn slopend, maar je hebt nu al de helft erop zitten en aan het eind van deze week hoop ik dat je met een mooie positieve test kan wapperen. Kus, Arthur en Erna.
Hoi Elvira, wat fijn dat je goede hoop hebt! Veel succes nog met het wachten, en we duimen nog steeds voor je!
Zo hier mijn meldplicht voor vandaag. Alles goed met iedereen? Hier gaat alles oke, pijn in stuitje weg, alleen nog last van borsten en misselijk. Temperatuur hou ik sowieso niet in de gaten, en verder heb ik nergens last van of symptomen. Ik probeer me daar eigenlijk ook niet aan vast te klampen, maar ben wel nieuwschierig naar wat de andere IVF/ICSI 'ers voelde in de wachtweken. Ik merk wel dat ik onzeker ben, maar toch positief probeer te blijven. Als deze poging niet zou lukken, moeten we toch ook weer positief verder. De aanhouder wint toch? Vraagje aan: Elmo, Lenneke, Erna en Lydia: Hadden jullie nou nog ergens last van de 2de wachtweek? Toen ik wel positief teste weet ik namelijk niet meer of ik ergens last van had, behalve dan op het einde wat ongipijn.... Hellup. Was vroeg wakker vanmorgen, ook vannacht een keer wakker geweest, moest wel lachen om de tijd: 4.44 uur. Daarna weer in slaap gevallen en om 7 uur weer op, ik moet om 12 uur beginnen met werken, maar was wakker dus ik dacht ga ik maar aan de koffie met Ap. Iniedergeval, iedereen een hele fijne dag. Liefs, Elvira
Hey Elvira! Nog een paar daagjes meid! Ik blijf voor je duimen! Bij mij was het IUI, maar ik moest ook progestan nemen, de gespannen borsten had ik ook, maar dat is idd door de progesten, had eigenlijk nergens anders last van behalve dat ik een paar dagen voor de testdatum gewoon minder kon eten, zat gewoon telkens na een paar happen al vol. Knuffel! Kirby
Hey Vier! Nog 5 nachtjes slapen..... Spannend he! Het moet gewoon goed gaan deze keer hoor! We leven allemaal super met je mee. Die laatste wachtweek weet ik dat ik vooral last had van die borsten, maarja dat weet ik ook aan de progestan. Verder ook wat kleine ongi-krampjes. En bij elk steekje of prikje of gevoel in mijn lijf vroeg ik me af of dat het begin of het einde zou zijn.... Hou vol lieverd! We duimen! XX Len
Liefste Viertje, Sorry dat ik je zo heb verwaarloosd...errug drukkies hier! Ik had de tweede week vooral last van stress!, was ook nog jarig dus moest "normaal" doen...hahaha Die borsten idd en ongi gevoel...dat had ik wel! Ik heb zo'n goed gevoel! Heel veel sterkte! Ben morgen en overmorgen vrij dusse...als je je "ei" kwijt moet.....BELLEN! Hele dikke zoen van ons!
Elvira, de meeste klachtjes die ik voelde weet ik toch aan de Progestan. Kreeg op gegeven moment meer en meer ongi gevoel (pfoe wat was ik zenuwachtig en ook van de zenuwen kreeg ik buikpijn en sliep slecht). Hou vol lieverd! November is een prachtmaand (he Lau ) en ik hoop dat dat dit jaar voor jou ook zo gaat worden! Kus, Erna.
Lieve vier, Ik had tot zo ver ik me kan herrineren nergens last van. Zelfs op de tets dag niet. Hou vol meid. Het komt goed volgens ons gevoel. Liefs Van ons
Ja precies Lydia, ik voel nu dus echt niks meer behalve moe en misselijk. Wellicht dat dat weer komt. Het is ook nooit goed he? Zo baal je van je stuitje en zo heb je niks en wordt ik ook weer onzeker. Ach nog een paar dagen doorzetten. Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Dikke kus, Vier
Het blijft hoe dan ook onzeker, tot dat je het weet. Hier steken we vanavond de kaarsen weer voor je aan en mijn duimen beginnen onderhand spierpijn te krijgen. Nog even volhouden!
Pffff, lastig he, dat wachten Nog enkele dagen tot testen... je kan beginnen aftellen! Hier duimen we nog altijd heel hard voor je!
Hey Vier, Hier precies hetzelfde hoor....m'n borsten staan op ontploffen zo zeer doen ze Verder ook alleen af en toe een soort van ongi-kramp en steekjes vanuit m'n muts. Jij nog 5 nachtjes en ik nog 6.....we moeten nog effe volhouden meid!
Oja...en Lydia weet natuurlijk dat november ook een prachtmaand is (onze 3 op een rij)!....Maar jij gaat het compleet maken Vier jij bent echt de vierde op onze rij!! Erna.