Pff, ik vind het zooo spannend, laat staan hoe jij je moet voelen. Ik duim me helemaal wezeloos, het is jullie zo gegunt!
Vandaar het wakker worden op 4 uur 44 ! Zelfs ik vind het al spannend meid... ik hoop zo met je mee! Ik vind het super dapper zoals jij je er doorheen slaat. Liefs, Josien
Viertje, ik duim volop voor je en gun het je van harte dat het dit keer wel raak is voor jullie. Geduld loont!
Hoi Hoi, Weer een nachtje om, vandaag nog progestan en ik twijfel of ik morgen nou ook moest. Op het forumulier staat tot en met 20 maart. Tot en met houd in toch ook 20 maart erbij? Hellup dus! Verder nog steeds geen last, kramp of wat dan ook. Hoop dat het zo blijft en dat het iets goeds betekent. Hoe is het hier met iedereen? Groetjes, Elvira
ja ook 20 maart: tot en ook met 20m aart is ook 20 maart... anders was het tot 20 maart, en dat betekent die er niet meer bij duim duim duim duim
Weer een nachtje voorbij... ik kom nu regelmatiger kijken hoe het met je gaat. Er wordt zó met je meegeleefd, meid.
Weer een nachtje dichterbij.........Fijn dat het nog zo goed gaat lieffie! Er wordt zo keihard geduimd voor je... En tot en met 20 maart betekent idd 20 maart er ook nog bij... HOu vol!
hier ook alles gekruist... Dean zit klaar om het stokje door te geven! hij heeft zijn plekje aan jou!
Whahaha...hoezo in de war! Tot wanneer? wat voel ik nou...tis vreselijk he, deze tijd! Je gaat aan alles en iedereen twijfelen. Even een kleine update: Ja, jij heet Elvira! Ja, jij bent het aller liefste Viertje! Ja, deze poging gaat jullie lukken! Moet ik nog ff doorgaan....?
Hey lieve Vier, Ja we zijn weer een dagje verder....nu voor jou nog maar 4 nachtjes slapen! Ik denk aan je meid, maar dat wist je al hè
De tijd krui...p...t voorbij he. Je kunt de dagen vast wel omkijken. En toch schiet dat nog voor geen meter op. Ik wou dat ik ook een nachtje voor je kon slapen, zodat jou nachtjes sneller voorbij zijn (hmm, snap je 't nog? ) Nou ja, wat ik bedoel is dat hier in huize Kiki 5 paar duimen aan het draaien zijn. En als ik een borrel zou mogen hebben, dan zou ik proosten op jullie geluk en emmie. Duimduimduimduim, Groetjes van Kiki