nog maar 1 nachtje! waar heb je de test bewaard? ik zou me enorm moeten inhuoden om stiekem niet één dagje eerder te testen..
Wat een domme vraag zeg...of we duimen! Tuurlijk duimen we! Wil je me per foon op de hoogte houden...ik krijg logees en ben dus verbannen van mijn o zo gelievde toppie! *hoe kom ik de dagen door * Ik moet niet zeuren....voor jou is het veel erger! Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in hoor! Mijn schoondochter is in de maak!
Nou, ik denk dat het avontuur deze poging voor vier is afgelopen. Heb nu echt zo'n pijn in buik en stuitje. Voordat ik net ging douchen, ging ik nog even plassen en toch een beetje bruinig verlies. Ik heb zo'n vermoeden dat het vanavond of morgen goed gaat doorzetten. Ik hou jullie op de hoogte. Duimen jullie iniedergeval nog even door voor Ginny.
Ooooh, Lieverd, Ik hoop zo dat je gevoel geen gelijk heeft! Een beetje bruinverlies kan altijd toch? We blijven stug doorduimen hier hoor! Ook voor Ginny natuurlijk.
Ow Viertje...ik hoop dat je stiekem nog toch een beetje moed houdt, een beetje bruinverlies hoeft nog niet per se einde verhaal te betekenen, dus behalve voor Ginny blijf ik voor jou ook nog heel hard doorduimen! Dikke knuf en kus, Arthur en Erna.
He...nee hoor, we blijven moed houden...zoals de andere meiden zeggen bruin verlies hoeft niets te betekenen... En mijn duimen draaien ok voor Ginny door! Liefs Nollie
Ik blijf door duimen hoor........ [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Hoop zo dat je gevoel ongelijk krijgt, kom morgen weer even bij je kijken. Succes vandaag en morgen. Hoelaat mag je morgen testen, in het ziekenhuis? Liefs Schaapje
Ze is lekker ff met Ap eruit... Ze mag morgen zelf testen. Alleen bij posi mag ze volgens mij een bloedtest doen. Ze heeft de moed al opgegeven.... We duimen door! Elmo
Hey, Wat Elmo zegt klopt als een bus. Als ik jou toch ook niet had he! Je bent een toppertje. Ap is even alleen gegaan. Ik ben bij nader inzien toch maar thuis gebleven. Vind het wel lekker ook even. X Vier
Muts! Ik denk...die zien we vandaag niet meer... Was zo brutaal om antwoord te geven .... Gelukkig, je bent er....whaha
jij mag altijd antwoord voor me geven. No problemo. Ga zo lekker de herhaling van America's next topmodel kijken. Die heb ik maandag gemist, want Grey komt om dezelfde tijd. Tja en die is net iets belangrijker.
hoi elvira, ik lees dt je de hoop al hebt opgegeven.... ik ga toch nog voor je duimen hoor al is het misschien tegen beter weten in... bah balen zeg,,,,,, ik hoop voor je dat je morgen toch een mooie test krijgt...... liefs peggy