Ik hoorde hem net.... Na een lange val Klim jij weer uit het dal Kijk naar de tijd die komen zal Hoe vul jij die in Je weet het even min Je krijgt niet alles naar je zin En je hoofd vol zorgen Houdt je lichaam in z'n macht Er komt altijd een morgen Ook na de langste nacht Kijk omhoog Naar de zon Zoek niet naar een antwoord Laat het los Hou je vast aan mij Deze weg wijst zichzelf Hij leid je naar de toekomst Deze wolk drijft snel voorbij Er word een keerpunt aan geduid Je kunt nu weer vooruit Je voelt de zon op je gezicht Het word de hoogste tijd Dat jij je zelf bevrijd Zie het in een ander licht Maar je hoofd vol zorgen Houd je lichaam in z'n macht Er komt altijd een morgen Ook na de langste nacht Kijk omhoog naar de zon Zoek niet naar een antwoord Laat het los hou je vast aan mij Kijk omhoog naar de zon Zoek niet naar een antwoord Laat het los hou je vast aan mij Deze weg wijst zichzelf Hij leidt je naar de toekomst Deze wolk drijft snel voorbij Want deze wolk drijft snel voorbij Want deze wolk drijft snel voorbij Provided by songteksten.nl
Gek mens die Elmo. Je maakt me aan het lachen. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit hem gaat worden, dat had ik al gezegd. Ach ja het is bijna morgen, dan weet ik het zeker.
Update van Viertje. Helaas heeft ze de uitslag van deze IVF poging. Hij is niet gelukt! Elvira is niet zwanger..... Flink ongesteld.....en een nega test (al eerder gedaan). Lieve lieve Vier, Ik vind dit zo oneerlijk en verdrietig voor jullie! Je weet dat ik je praatpaaltje bent he! Als je er aan toe bent weet je me te vinden. Je bent sterk, je had het ingecalculeerd maar toch...(bijna) iedereen hier weet hoe hard deze klap alsnog aankomt. Heel veel sterkte voor jou en je lieve Ap. Liefs van ons!
@#$$%@^%& .............potjandikkie lieve Vier. Wat moet ik hier nu op zeggen....? Voor nu een hele dikke knuffel voor jou en Ap natuurlijk ook! Je hebt er nú niets aan, maar eens komt de dag dat je een prachtig wondertje in je buik gaat dragen en dat tante Vier....MAMA Vier gaat worden! Lufjoe lieverd, kus Erna.
Crap! :-# Ik weet niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte in ieder geval. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om vol vertrouwen weer verder te gaan. Jullie verdienen het zo!
Lieve Viertje, Ik weet niets om te zeggen en vindt het gewoon kl*te voor jullie Het is echt oneerlijk, het ging zo goed... ik weet echt even niets te zeggen.... een hele dikke knuffel van Daffie
Lieve Vier, Heb je daarstraks al even gesproken maar ook nog even hier... Het is gewoon ontzettend KLOTE! Het is gewoon niet eerlijk... Je komt zo sterk en nuchter over maar dit is gewoon een een klap. Sterkte voor jou en Ap... Liefs Han
NEEEE.. wat een ontzettend k*t! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... ik wil je zeggen dat ik met je meeleef en ontzettend veel sterkte wil toewensen! KNUF xxx
Hey lieve Elvira, ben even sprakeloos toen ik dit bericht las. Wil je heel veel sterkte toewensen de komende dagen! Heel veel liefs van mirjam
Potverdikke zeg, dit is niet wat ik wilde lezen. Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen en had die eigenlijk om een andere reden willen hebben. Wat ontzettend oneerlijk! Ik wilde even komen laten weten dat ik aan jullie zou denken morgen....snik Woorden schieten te kort! Voor jullie allebei een mega dikke knuffel. Jullie tijd komt ooit, dat MOET gewoon! XXX L4a en een knuffel van Tiago
Potverdorie Vier....kreeg gewoon kippevel toen ik 't slechte nieuws las Heel veel sterkte gewenst lieve meid, ik had het jullie zo gegund...
Hoi Elvira. Ik reageer hier niet zo heel vaak, maar wilde je toch ff een berichtje geven hier op je topic. Ik vind het echt rot voor jullie dat het niet gelukt is had het zo gehoopt dat het raak was Heel veel sterkte met jullie verdriet. Dikke knuffel wolly
Gatver wat jammer. Ik hoop dat we jou nu de positieve energie kunnen geven die jij ook altijd voor een ander hebt. Mocht je daar behoefte aan hebben, dan staat deze aspirant praatpaal voor je paraat (ook voor een afleidertje als je daar even aan toe bent) dikke knuffel van Femke
he jaks, ik kon de hele dag niet bij een pc. heb de hele dag aan je gedacht en wilde voor slapen gaan je nog ff lezen om te horen dat je nog niet ongesteld zal zijn geweest. Echt zwaar.... om dit te lezen. sterkte knuffies van uit hier. Liek