Elvira in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    .....................................

Lieve Ab en Elvira, heel veel sterkte met deze klap (opnieuw), pfoe........

Ik had echt goeie hoop, zeker omdat het jullie zo gegund is!

Heel veel sterkte met zijn 2en,

dikke knuffel, Schaapje

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Vier,
    Ik moet eigenlijk op bed.... maar ik zat te denken he...wat zit Vier nou te doen?
    Ligt ze op bed...zit ze met appie op...lezen in je nieuwe boek....denken....
    Of gaat het eigenlijk (nog) wel goed.
    Heb de hele avond visite gehad, lekkere timing he.
    Zullen we morgen ff babbelen? Weet je....ik pb je wel ff...wordt anders wel errug klef :-D
    We denken aan je, alledrie!

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Sindskort volg ik dit topic ook. Heb hier nog nooit gereageerd, maar wil jullie heel veel sterkte en kracht toe wensen...

Liefs Caro

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goedenmorgen lieve meiden,

Hier dan een berichtje van mij. Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes hier, mijn mailbox vol met PB's, telefoontjes en sms'jes en al jullie lieve woorden.

Tja hoe gaat het hier...we zijn erg rustig, maar natuurlijk toch wel verdrietig. De bloeding is echt doorgezet en best heftig, (ik was natuurlijk ook al een maand of 6) niet ongesteld meer geweest door de lucrin. De pijn is gelukkig al een stuk minder, lang leve de paracetamol! Heb wonderbaarlijk goed geslapen en waren om 7 uur op. Formule 1 begon zo vroeg, dus dat zit Ap nu te kijken. Ik had vanmorgen voor de zekerheid nog getest en om bbz ook uit te sluiten, maar echt negatiever kon niet hoor :evil:

Ik had gisteravond mijn moeder aan de telefoon en die vond het verschrikkelijk. Mijn vader ving iets op en rukte gelijk de telefoon uit mijn moeder haar handen en vroeg aan me, is het niet goed? Dus ik zei nee pap het is niet goed. Gaat mijn vader toch huilen joh! Ik wist gewoon niet wat ik moest doen, zo lief. Tja ik blijf toch zijn kleine meisje, en als zijn meisje pijn heeft doet dat bij hem het meeste pijn :cry:

Nu moet ik dinsdag bellen naar het zh om de uitslag door te geven. Krijg ik gelijk weer een nieuw recept voor lucrin. Over een paar maanden kijken we dan weer verder en worden er weer afspraken voor een nieuwe poging gemaakt. We zijn en blijven nog steeds positief voor een volgende ronde, zeker ook omdat de artsen zeggen dat ik net zoveel kans heb als een gezonde vrouw. Toch blijft het altijd moeilijk en ondanks een flinke dosis positiviteit is het verdriet er absoluut.

Ik vind het altijd heel moeilijk om mezelf van een zwakke kant te laten zien en het muurtje af te laten brokkelen, maar what the heck, ik ben ook een mens met verdriet en gevoel.

Over 2 weken, lekker een weekend naar Disney. Ik kijk er heel erg naar uit. Lekker met mijn moeder en tante, en moet nog even iemand charteren. Mijn vriendin heeft afgezegd in verband met verhuizing, dus er is nog een plekje over. Mijn moeder had mijn nicht al gevraagd, maar als die niet meegaat moet ik nog even een ander dinnetje vragen.

Goed genoeg geschreven, ik ga koffie maken en een peuk opsteken. Die peuk heb ik nou wel verdiend. Gelukkig ben ik een makkelijke stopper, maar goed daar hoef ik me niet voor te verantwoorden.

Hele fijne paasdagen en duimen jullie nog even door voor het lieve Ginny meisje. Laat er dan iniedergeval 1 positief testen en overzwemmen. Er de laatste tijd geen goed nieuws geweest en dat wordt nu weer eens tijd.

Meiden,
    Lufjoe all.........

X Vier

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

lieve lieve vier,

wat ongelofelijk klote zeg.
    heb er even geen woorden voor.
    had het zo gehoopt en gduimd net als alle andere meiden hierzo voor jullie.

hele dikke knuffel van mij!

6. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    lieve meis ik heb hier ook nog nooit geschreven, maar wou je laten weten dat ik met jullie meeleef.
    Ik heb de tranen in mijn ogen na het lezen van je verhaal.
    Hopelijk is de volgende ronde voor jullie!

Lekker genieten van Disneyland over 2 weken!

7. Ik was toch erg nieuwsgierig naar de uitslag en kon het niet laten om te spieken en nu zit ik potverdorie te janken. Het is zo f*@#$g oneerlijk. Alles wat ik nu kan zeggen zal als een chliché klinken. Woorden zijn hier niet voor. Lieve, lieve, lieve Viertje, ik had het jullie zo verschrikkelijk gegund. Ik wil jou en Ap alle sterkte en kracht van de wereld wensen.

xxx

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi elvira,
    ik wil je ook even laten weten dat ik het zo ontzettend oneerlijk vind. ondanks mijn eigen verdriet, ben ik toch even op je topic komen kijken. en wil je heel veel sterkte toewensen met deze enorme tegenslag.
    liefs lisa.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    En nog aan een ander denken.
    Wat ben je ook een scheet...

Jij dus ook een papameisje. Alsof we dezelfde hebben. FF brokje wegslikken.
    Als ik er compleet doorheen zit, vraag ik aan mijn papa 1 van zijn twee knuffels: de grote mannen knuffel (je wordt compleet fijngeknepen en dat zegt met mijn postuur nogal wat) ofde grote papaknuffel. De laatste is uiteraard het fijnste.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Laat het muurtje maar vallen Vier. Je mag nu ook verdrietig zijn. Alles wat eruit is, ben je kwijt. Dat geeft misschien iets meer lucht.
    Ook ik kon mijn tranen niet bedwingen, toen ik het stukje over je ouders las.

Over twee weken lekker naar Disney, en je richten op het nieuwe huis. Misschien ook wel lekker, om even met wat anders bezig te zijn. Ik hoop dat je toch nog een beetje van de paasdagen kan genieten. Kus!

11. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lieve Vier,

Wat een rotnieuws zeg.... We leven heel erg met jullie mee!
    Een heeeeeele dikke knuffel meis!

Liefs lenneke

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lieve Elvira, vind het zo erg voor julie dat deze poging ook mislukt is. Had het jullie zo gegund om een wondertje in je buik rond te dragen :cry:

Je klinkt nog tamelijk positief en lijkt me een hele sterke dame!

Heel veel plezier in Disneyland. Een goede manier om je gedachten te verzetten denk ik...

Een hele dikke knuffel van hieruit...

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieve Vier en Albert,
    Wij denken aan jullie.
    We leven erg met jullie twee mee.
    Als er wat is kun je altijd een belletje doen.

Veel liefs en een heleboel dikke knuffels vanuit Lelystad van ons drie.
    En een heerlijke stevige pakkerd van Naomi

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hoi elvira,

ik kwam ook even kijken hoe het met je ging en las het verdrietige nieuws...
    balen zeg!
    na het lezen van je verhaal was ik zelf er emo van en ik heb ook zo`n mooi muurtje hahahahah dus bedankt daar voor hahahahah.
    je blijft gelukkig wel erg positief en dat bewonder ik in jou...
    ik hoop dat jullie volgende keer meer geluk hebben en ik wil je heel veel plezier in disney wensen!

sterkte de komende dagen nog..

xxx

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elvira,

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... vind het zo erg voor jullie... ook hier staan de tranen in de ogen, het is je zo gegund!

Proberen positief te blijven... er komt echt een dag dat je MAMA wordt!

Veel plezier over 2 weken in Disney!

Liefs
    Kirby

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Lieve meid, heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Ik hoop dat je je gedachten eventjes opzij kunt zetten in Disney, probeer er lekker van te genieten. Ik heb hier nooit echt geschreven, maar volgde je verhaal wel, vind het echt heel naar voor jullie.

liefs wies

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje zeg wat oneerlijk.....
    Had zo nog geduimd.
    Dikke knuf meid :cry:

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Lieve Vier,

Ook hier wil ik jou en Ap nogmaals heel veel sterkte wensen!
    Ik denk aan je en leef echt onwijs met je mee.

Lief trouwens dat je ondanks je eigen verdriet, ook nog zo met mij meeleeft!

Dikke knuffel voor jou!
    xxx

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    :( Wat een domper, en ondanks dat zo positief blijven. Ik heb grote bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en wilskracht.

Heel veel sterkte de komende tijd en geef de emoties af en toe ook de ruimte, dat kan van tijd tot tijd erg opluchten.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

dikke kus

Deel Deze Pagina