Hij/zij zit erbij VIER! Ik weet het zeker! Thanks voor het belletje..had niet zo lang kunnen wachten hoor
Graag gedaan hoor! Had ik toch beloofd. Ik ben wel hyper van dit nieuws. Wel lief ook van mijn collega's want ik mag niks meer van ze tillen, en bukken doen ze ook voor me.
Fijn meis! Beetje zorg verdien je nou ook wel Ik weet hoe volle stokkies voelen dusse...take care meid! Rustig aan doen!
Jaaaaaaaa, wat veel meis!!! Helemaal geweldig, daar zit hij/zij zeker wel bij lieve Elvira, wat ......en ook nog straks zijn/haar broertjes en zusjes zeg!! Maar idd zoveel mooie eitjes geeft ook de nodige buikpijn....dus terecht dat je collega's je niks zwaars laten doen en zeker niet zwaar laten tillen. Ga je je daar thuis ook aan houden?! Want neem echt die rust. Oa. weten Elmo en ik al hoe zulke volle eierstokkies aanvoelen (en we hadden er nog niet eens zoveel), dus doe écht rustig aan lieverd, beloofd?! Ow....ben helemaal in een jubelstemming (en dat is nu toch echt niet omdat ik nu verlof heb), maar omdat het bij jullie helemaal gaat goedkomen hoor! Groetjes, Eva.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, elvira. wat superdepuper broedkippie ben je zeg daar zit hij/zij echt wel bij doe idd lekker rustig aan meis
Nou Vier, sluit me helemaal bij de vorige spreeksters aan! Wat een superbroedkip en wat een geweldig resultaat zeg! Wel heeeeel veeeel drinken nu he? Nog een paar nachtjes en dan een superpunctie! Ik duim voor je dat er mooie rijpe eitjes uitkomen! Kus!
Zow hee, dat is top zeg. en inderdaad neem je rust, geen gekke dingen doen. Drink water zoals je geadviseerd krijgt En dan oogsten maar. En dan hopen op heel veel bevruchtingen. Succes.. LIEK
Hey Meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Tja waar laat je 30 follies. Ik heb geen idee, maar voel het wel overduidelijk. Het is natuurlijk wel de vraag in hoeveel van die follies, daadwerkelijk eitjes zitten, dat kunnen ze niet zien op echo. Ik ben nog steeds een beetje overdonderd, en vind het echt een wondertje! Ik voel me goed, heb alleen last met bukken en fietsen. Dus ik heb van mannetje rust op het lijstje gekregen, mag niks doen vandaag. Vanavond hebben we een verjaardag dus daar gaan we nog een uurtje naar toe en dan morgen om kwart voor 12 weer in het ZH zijn. Ben benieuwd. Heb overigens helemaal nog geen pregnyl in huis, dat zullen ze toch wel in het ziekenhuis hebben dan? Ben iniedergeval ook maandag en dinsdag vrij, dus dat is een heerlijk vooruitzicht! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? X Vier
Hey Prinses, Nee volgens mij hoeft pregnyl normaal niet besteld te worden. Ach ik hoor het morgen wel, dan weet ik anders gelijk welke apotheek dienst heeft. Vind het nu wel echt spannend worden hoor! Voor het eerst zie ik tegen de punctie op. Ik bedoel het verschil tussen 6 en 30 follies, is toch best groot. X
Ik heb natuurlijk geen ervaring met puncties, maar het verschil is inderdaad best groot. Ze zullen wel wat langer bezig zijn. Aan de andere kant vergroot het je kansen, en blijven er misschien ook veel cryo's over. Wanneer vind de punctie plaats? Weet je dat al (of heb ik ergens over heen gelezen)?
Tuurlijk laat ik het morgen weten. Het is inderdaad meer kans Prinses, en die grijp ik uiteraard met beide handen aan. Maar zoals het er nu uitziet, is de punctie dinsdag. Morgen hoor ik of dat zeker is. Dus duimen maar weer!