o nee wat jammer,ik had het zo ontzettend gehoopt voor jullie! ik wens jou en je mannetje veel sterkte toe, alvast lekker veel plezier in disney! liefs mounia
Euh meiden, heb bloeden is best wel hevig. Ik heb nu maar een tampon ingedaan. Ik kan nergens vinden of dit nou wel of niet mag. Het staat ook niet in de papieren. Weet iemand hier iets van? X Vier P.s. Thanks voor al jullie berichtjes. Dat doet echt goed.
Ik gebruik ook altijd tampons hoor, als ik ongi wordt na een poging. Hou niet van maandverband, eigenlijk altijd tampons.
Tja het is ook echt wel nodig. Zit met en maandverband en met tampons nu. Echt om het uur moet ik ander, anders trekt het maandverbandje het ook niet. Lekker goor praatje, maar het is allemaal stom! Dus kan geen kwaad denk je Ginny?
Hey Elvira en Albert, ik kom net terug van ons weekendje weg en denk: ik moet gauw lezen hoe het is. Potverdorie, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Ik had zo gehoopt dat het deze keer wel raak zou zijn. Heel veel sterkte, en laat dat muurtje maar even afbrokkelen, jij bent ook een mens met gevoelens van verdriet. Dikke kus van Hope en Hope man.
Jeetje Elvira, ik weet gewoon niet wat te typen, ben direct toen ik net thuis kwam even gaan kijken maar... echt... allemaal vloekwoorden door mijn hoofd... heel veel sterkte... aan de berichten te zien leven er veel meiden met je mee, hopelijk geeft dat wat steun, hoe gaat het met Ap? Hou je taai meis! Ben er echt ondersteboven van, ik denk aan je.
owjee wat vervelend dat je zo bloed zeg! je lichaam is natuurlijk even helemaal van streek. als je in de buurt woonde zou ik je warme thee komen brengen, maar aangezien dat niet echt het geval is, doe ik het even firtueel:
Nee denk het niet hoor. Zoals ik al zei...ik gebruik altijd tampons en m'n arts heeft er nooit iets over gezegd.
K U T zeg. Ik wens je veel sterkte om de teleurstelling van deze poging samen met Ap weer te boven te komen. Dikke knuf. Kiki
Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte in deze rot periode. Ik heb er geen woorden voor hoe oneerlijk alles soms is. liefs vruchtje
ik ben wat minder actief op de site (omdat ik het zelf allemaal moeilijk vind) maar ik kwam toch even kijken hoe het met jullie gaat, en las het nieuws. wat een *** nieuws. sterkte voor jou en jouw hubbie.
Ben net weer een beetje in de running na een heftig en druk paasweekend en dan dit nieuws.... meissie toch... wat ontzettend klote! Sorry, heb er even geen woorden voor... ik had er zo'n goed gevoel over. Hele dikke knuffel en je weet me te vinden hè? Liefs, Josien
Hoe is het nou met je, liefd dinnetje. Ik kan er nog steeds niet bij zeg..... de 4e keer weer niet gelukt , ik had zo'n goed gevoel..... LIefs
jeetje elvira ik kom nu pas weer online en lees dit... ik vind het zo kl*te voor jullie had het jullie zo gegund ik wil jullie heeel veel sterkte wensen...
Tnx meiden. Heb heerlijk geslapen. We gaan vanmiddag lekker naar mijn ouders, gourmetten. Heb er helemaal zin in. Buikpijn is al een stuk minder, bloeden gaat nog door, maar ja hoort erbij. Dikke kus voor jullie allemaal. X Vier
Hey Elvira, gelukkig gaat het "lichamelijk" weer een beetje met je. Maar psychisch is en blijft het gewoon zwaar. Geniet maar van het gourmetten en van de liefde van mensen om je heen. Liefs Hope
Lieve Elvira en man, Ik had net de paasvisite de deur uit en dacht even lappie opstarten en snel kijken voor goed nieuws! Ik heb er geen woorden voor en vindt jullie echt een super stel. Tuurlijk zijn jullie verdrietig maar de positiviteit hebben jullie altijd weer snel hervonden! Weet ook zeker dat er een tijd voor jullie aanbreekt waarin jullie wondertje komt! hele dikke knuffel en dikke kus! liefs Nina
Lieve Elvira, ook ik had er een goed gevoel bij...pfff! Meid (en hubby) een hele dikke knuffel voor jullie...! Liefs Nollie