Hey Vier, Hoe was het gourmetten gisteren? Heb je een gezellige avond gehad? Hoe gaan je ouders/schoonouders er mee om allemaal? Of wisten zij niet hoe of wat, wel toch?
Hey meiden, Hier weer even een berichtje. Ik ben nu op het werk, en het is aankomende week best druk dus ik ben weinig aan het updaten. Dan weten jullie dat iniedergeval. Gisteren een onwijze leuke dag gehad, heb van mijn ouders een hele mooie gouden armband met steentjes gekregen, zo lief! Vandaag het zh gebeld om de uitslag door te geven. Vrijdag moet ik terugbellen om hoe nu verder. Albert gaat bellen, ik heb er even geen trek in. Heb de nieuwe lucrin al besteld en moet ik morgen ophalen. Ben op het moment echt heel flauw ervan allemaal. Het zal vast ooit goed komen, maar nu heb ik het even gehad. We gaan toch nog even een vakantie zoeken, lekker ergens in de bossen, zodat Stitch lekker mee kan. Zal waarschijnlijk in juni of juli zijn. Iniedergeval, een hele fijne dag allemaal. Liefs, Elvira
@Lenneke, Ja mijn ouders en schoonouders leven ontzettend mee en vind het ook moeilijk om te zien, hoe we voor onze grootste wens moeten knokken, en steeds weer 0 op request te krijgen. Ze zijn allemaal erg lief geweest de afgelopen dagen. Ook vrienden die het wisten hebben echt gehuild van frustratie. X Vier
Lieve Elvira, Wat onwijs k.t dat het niet is gelukt, meid! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Sterkte, Jacq
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zwaar het voor jullie moet zijn elke keer weer. Ik zou graag die last van je schouders nemen en je weet dat we het jullie allemaal zo erg gunnen. Wel heel lief en fijn dat er zoveel mensen met jullie meeleven. Ik voel me dan zo te kort schieten met een kaartje en een mailtje e.d het liefste zou ik 'even' voor je regelen dat je zwanger werd..... Ben een echte planner en regelaar en vind afwachten en geduld hebben zelf heel erg moeilijk. En nu word jullie geduld steeds weer op de proef gesteld. Als ik iets voor jullie kan betekenen weet je me te vinden he?! Het moet gewoon echt een keer lukken Vier! We blijven duimen en je supporten! Knuffels!
Ook van mij nog even een dikke knuffel om jullie een hart onder de riem te steken. Ik weet zo goed hoe het voelt en ik gun het jullie echt zo erg! Sterkte wijffie!
Jullie zijn lief hoor allemaal! Ik heb mezelf ontzettend verwend met een nieuwe jas, broek en wat shirtjes. Afspraak gemaakt voor 7 april bij de kapper. Heerlijk! Vind dat ik het wel verdiend heb ook, hihi. Gisteren was echt stom. Ik moest het ZH bellen en na uren proberen kreeg ik ze eindelijk te pakken. Dus ik de uitslag doorgegeven, krijg ik me toch een kruisverhoor! Ja is het bruin of helderrood. Euh nee helderrood en veel! Heb je getest, ja ik heb getest, wat zei de test? Euh ja negatief, oh maar 1 streepje, ikke: ja mevrouw maar 1 streeptje. Oh dat is jammer, ja inderdaad mevrouw heel jammer. Nou dan wordt je donderdag in het overleg besproken en mag je vrijdag terugbellen voor hoe en wat... dus ik hoe moet het nu met de lucrin? Ja dat hoor je dan vrijdag. Normaal moet die na een paar dagen weer gezet worden, oh daar weet ik niks van. Dus vrijdag maar weer bellen, maar op het moment zelf en nu eigenlijk nog vond ik het zo'n stom gesprek. Terwijl ik die mevrouw normaal heel lief vind. Ik ga nog even een bakkie koffie zetten en dan nog met de hond naar buiten en hup weer naar het werk. Oh ja, ik lees echt wel mee in ieder zijn topic en af en toe zal ik ook wel reageren bij de rest, maar neem wel een klein beetje afstand de aankomende week. Moet toch zelf weer alles even goed op een rijtje zetten, maar neemt niet weg dat ik niet aan iedereen denk en duim. Dikke kus, Elvira
Inderdaad een stom gesprek. net of je niet weet, hoe het gaat, als het niet gelukt is. Als je twijfelt over de lucrin, omdat je denkt dat je het eerder moet hebben, dan nog gewoon eens bellen. Goed dat je jezelf verwend hebt. Dat heb je inderdaad verdiend.
Ik kan niets zeggen dat je kan opbeuren maar ik leef met je mee. Dit moet toch ook weer een klap zijn. Hopelijk vinden jullie de kracht weer om door te gaan. Een dikke knuffel en heel veel sterkte!
Ik sluit me volledig aan bij Lenneke! Hier nogmaals een hele dikke knuffel. Ik vind het nog steeds niet te geloven! Raar mens aan de tel! Bij onduidelijkheid lekker nog eens bellen hoor. Kan me echer voorstellen dat je op dit soort gesprekken nu ff niet zit te wachten. XXX
ik snap helemaal dat je even een beetje afstand neemt. irritant he als die telefonisten zo dom doen aan de telefoon (vooral over DIT) heerlijk dat je jezelf verwent hebt, mag ook wel vind ik ik hoop dat je dag verder een beetje positief was. liefs rachel
He lief Viertje, Hoe is het vandaag? Hoe gaat Ap er mee om? Jullie komen er wel! (dooddoener he!). Elmo
Hoi Elvira, Ik las hoe je gesprek was verlopen en das wel erg vreemd hoor...Hoop dat je binnenkort weer wat meer duidelijkheid hebt. Ondertussen moet je inderdaad maar lekker doorgaan met jezelf te verwennen... Ik dnek aan je meis...liefs Daffie
Hoi meiden, Ondertussen heb ik meer duidelijkheid van het ziekenhuis. We mogen over een paar maanden gewoon weer verder, ze zien nog steeds alle kansen. Op werkgebied hier wat minder. Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt ivm faillisement van het andere filiaal. 1 man die er al 22 jaar werkt en van dat filiaal komt moest bij ons ondergebracht worden(van de rechter), en zo doende dat de laatste fulltimer die in dienst is gekomen (ik dus) hier de pineut van is. Mijn werkgever vond het verschrikkelijk en stond heel erg hard te huilen. De andere personeelsleden nemen hem het heel erg kwalijk en ik.....ben alleen maar sip. Hij heeft jaren zijn best gedaan om me te krijgen en nu moet het zo aflopen. Heb het er zo naar mijn zin, en nu gewoon geen baan meer vanaf mei. Ik kan tot eind juli blijven, maar ga nu heel hard iets anders zoeken. Maar zuur blijft het wel. Ap is alleen maar boos. Is het nou nog niet genoeg geweest allemaal! Ik ben echt niet zo van de zelfmedelij maar vind mezelf best zielig even. Iniedergeval jullie weer op de hoogte. Ga nou lekker even surfen. Kijken of er iets leuks te vinden is. Liefs, Vier
((((((((((KNUFFEL)))))))))))))) Ik vind het zo erg....het lijkt inderdaad maar niet op te houden! NIET EERLIJK!