Tjee Viertje toch.... wat is dit toch weer voor een vreselijk nieuws zeg! Ik krijg er kippevel van... ... Ik hoop echt dat je snel een super leuke baan vindt. Je kan inderdaad boos worden (zou ik misschien ook zijn), maar aan de andere kant kun je maar beter vol hoop naar een nieuwe baan op zoek gaan. Zijn er veel vacatures in je vakgebied? Heel veel sterkte meid... Je weet me te vinden hè? Liefs, Josien
Jeetje Vier....da's lekker K*T zeg Dikke knuffel meid enne....je mag jezelf best even zielig vinden hoor! Maart is voor jullie echt een rotmaand Ik hoop dat je snel een andere, nog leukere baan vindt!
He Vier, We hadden het er net ff over en toen dacht ik.... Hij verteld het je vandaag....in tranen....maar hij is er al voor bij de rechter geweest...had ie je dan niet wat eerder in kunnen lichten? Je gaat niet van vandaag op morgen failliet! Baal voor je!
NOU JA ZEG! wat lees ik nou? pff dit is inderdaad ontzetten zuur zeg Elvira! scheur alle bladzijdes van deze maand maar uit je dagboek, wat een rotmaand, en wat een teleurstellingen krijgen jullie voor je kiezen. **KNUF***
Houdt het dan niet op........ Dit is gewoon echt niet meer leuk! Heel veel sterkte maar vooral heel veel geluk vanaf NU! Liefs Schaapje
Jemig Vier hoeveel moeten jullie allemaal voor jullie kiezen krijgen om te verstouwen?!? Ik weet nog dat je vertelde over deze job....hoezeer zij jou wilde hebben en hoe leuk jouw die job leek en uiteindelijk ook beviel. Ik snap het gewoon niet.....kunnen ze nou zomaar je contract niet verlengen...waarop willen ze het dan gooien, dit kan toch niet zomaar?! Goed nieuws dus van het ziekenhuis, over een paar maandjes weer van start. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat je in alle rust daar weer naar toe kon werken...En dat heb je nu dus niet....je moet nog hard gaan zorgen dat je een andere job vind (en een leuke ook!). Hele dikke knuffel meis, kan me voorstellen dat Ap boos is en jij, mag zeker jezelf wel zielig vinden...dit is niet eerlijk! Kus, Erna.
Dat gaat echt niet lekker zeg! Eerst zoveel moeite doen dat je eindelijk bij hem komt werken en nu dit?! Onvoorstelbaar! Een heeeeeeeele dikke knuffel van ons!
Ik weet het meiden, ik loop echt een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Teleurstelling en verdriet is ook echt wel omgeslagen in boosheid. Hij vind het zo erg allemaal, maar ja ik heb er geen boodschap aan, ben toch mijn baan kwijt! Ben vandaag maar begonnen met zoeken en heb 2 sollicitaties verstuurd. Zo balen dat ik net naast de pot pies. Kijk ik ben niet de enige. Behalve die vent die nu mijn baan heeft ingepikt (zo zie ik dat) staan er van dat filiaal nog 5 op straat, en ik nu dus van het andere filiaal omdat die vent al 25 jaar voor hem werkt. Hij is niet slim geweest en heeft beide winkels onder 1 bv ondergebracht. Als hij het apart had gedaan was het verhaal al anders geweest. Ik hoop maar dat ik gewoon een leuke baan kan vinden. Zit niet te wachten op een uitkering. Dat heb ik nog nooit gehad en dat was ik nu ook niet van plan. Dus heel hard zoeken maar. Ik baal zo van die situatie. Het is echt zo'n rollercoaster van emotie nu. Ben er zelf echt zo flauw van allemaal.
Zo begrijpelijk... ... Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt, zodat je daar wat rust in vindt... Inderdaad niet echt slim dat hij die winkels niet in aparte BV's heeft ondergebracht. Eigenlijk zie je dat anders nooit. Meestal zit ieder filiaal wel in een aparte BV, zodat de andere 'veilig' zijn. Ik kan me voorstellen dat je hardstikke boos bent! Ook een beetje vreemd van jouw baas: dat hij het allemaal zo erg vindt, maar dan vervolgens achter je rug om al van alles te maken heeft met rechtzaken enzo. Dikke knuffel meid! Liefs, Josien
hey elvier, wat een rot nieuws weer. alsof het maar niet ophoud. kan me heel goed voorstellen dat je man heel erg boos is, zou ik ook zeker zijn, en ook zeker nu. en je mag jezelf zeker wel zielig vinden, het houd een keer op met teleurstelling te verwerken. ik hoop echt dat je snel een hele leuke nieuwe job vind. dikke knuffel lisa.
Hoi Elvira, Wat rot dat je je job kwijt bent! Veel succes met het zoeken naar een nieuwe job en hopelijk vind je snel iets leuks!
Ah nee lieffie......... Bah bah bah Het houdt nooit op zeg........ Kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent.......Dit is echt niet normaal... Dikke knuf van mij!
Nou lieve Vier, Met jouw persoonlijkheid moet je wel gauw een andere job vinden :-D Probeer optimistisch te blijven hoor! Wie weet kan je wel een paar maanden als Pluto fungeren in Disneyland