lieve Elvira, mm klinkt allemaal helemaal niet leuk van je baas. Ik hoop dat je bij je hotel- baan wel aangenomen word. waneer hoor je dat? enneh.. ga je dit weekend weg? heb je nog een dinnetje gevonden? veel plezier! wat bedoel je met: we moeten even stoppen met ivf. je was nu toch ook niet bezig met een poging? of bedoel je dat de eerstvolgende poging uitgesteld moet worden?
Hey Lieve Rach. Ja vervelend van de baas, maar heb gewoon niet de energie om er meer tijd aan te besteden. We zien wel waar het schip strand. In de tussentijd stuur ik sollicitatiebrieven enzo. Dat gesprek bij het hotel wel erg fijn. Ik zou het deze week of begin volgende week horen. Het hoofd van de receptie was ziek en personeelszaken had het overgenomen. Afwachten maar. Ik bedoelde dat de volgende poging wordt uitgesteld. Ik zie het nu niet zitten om met alles bezig te zijn en zo geen rust in mijn lijf te hebben. Ik ben namelijk heel erg op de puntje en wil alles onder controle hebben. Stress is nu teveel en dat is gewoon niet goed voor ivf. Ik ben nu onder controle door Lucrin, iniedergeval voor 3 maanden en daarna kijken we weer verder. Hoe is het met jou? Heel belangrijk hoor, dat jij en je man even tijd voor jullie zelf nemen. Dikke kus, Vier
lieve elvira, als jij voelt dat je de poging wilt uitstellen moet je dat zeker doen, maar je weet nooit waar je over 3 maanden bent, er kan nog zoveel gebeuren. Je vertelde dat het gesprek goed ging, nu dus even wachten, en je zou er wel graag willen werken he? met mij gaat het redelijk, en dat vind ik eigenlijk goed genoeg *knuf*
Hey Elvira, jij krijgt ook behoorlijk wat voor je kiezen. Dit is niet leuk meer. Ik kan me voorstellen dat je eerst alles op "rails" wil krijgen alvorens je verder gaat. Ik hoop iig dat je snel een nieuwe baan zal vinden, en dat de volgende IVF wel succes heeft. Ik denk aan je, liefs Hope
hey elviera, hoe is het nu met je na alle elende? wanneer hoor je iets van het hotel, zou fijn zijn als je daar kon beginnen. ik wil je iig alvast een heel fijn weekend in euro disney toewensen, en jezelf lekker verwennen, en heel veel gaan genieten. je gaat toch nu dit weekend? veel plezier meis. liefs lisa.
Ik wil iedereen alvast een heel fijn weekend wensen. Ik vertrek vannacht naar Disneyland parijs. Joehoe, heb er zo'n zin in. Groetjes, Elvira
Haai , Ik dacht ff kijken hoe het met je gaat....... Jij heb weer heel wat meegemaakt zeg..... Ik had zo gehoopt dat deze IVF zou slagen. Hopelijk vind je snel weer een nieuwe job. Ik denk aan je. Liefs Minou
Tuurlijk zwaai ik naar je Rach! Waar zit jij in Parijs. Echt een heerlijke stad. Ben daar nu een paar keer met mijn mannetje geweest. Zo leuk. X Vier
Super veel plezier in Disneyland! Je hebt wel baggerweer zeg...maar dat zal je pret niet drukken hoop ik! Gil alles er maar ff lekker uit in de Space Mountain (is die nog het meest spectaculair?). Dikke smakkerd en een pap kusje van Ruben :-D
Dag lief dinnetje! Jij gaat lekker aan je welverdiende Disny-avontuur beginnen! Om 2.00 uur lekker weg, lekker naar La France, naar het wereld van alleenmaarlolmogenhebbenzolangjeerbent! Je moet verplicht lol maken en genieten! Als je terug bent willen we ALLE foto's zien! Kus lieffie Heel lief dat je aan Rubie zijn vermaanddag dacht! Kanjer!
Hoi Allemaal, Alles goed met iedereen? Vanmorgen vroeg teruggekomen uit Disney en ik ben werkelijk brak! Ik heb gewoon niet geslapen, niet heen en niet terug, maar dat mag de pret niet drukken. Het was echt hardstikke leuk. Bijna heel de dag goed weer, beetje miezel maar ja ach. Om 4 uur begon het ineens keihard te regenen en liep het park gewoon leeg. Wij hebben toen nog maar even in de attracties gezeten waar de hele dag rijen van langer dan een uur stonden. Het was echt heel leuk. Ook nog leuk geshopt en toen vertrokken we om 7 uur terug naar Nederland met de bus en met verplichte rustpauze kwamen we om over 3en aan, toen naar mijn ouders om mijn auto op te halen en om half 5 was ik thuis. Beetje kort allemaal, maar volgende keer doen we gewoon weer arrangementje. Groetjes, Vier
Hey Viertje! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad...dat had je echt verdiend! Hoe gaat het verder met je?
Lief Viertje, Fijn dat je weer terug bent en het leuk hebt gehad! Ik vroeg me al af of jullie een beetje mooi weer hadden, maar gelukkig viel het mee dus! Hopelijk heb je je gedachten even een beetje kunnen verzetten en heb je vooral kunnen genieten! Liefs, Josien
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad 4! Het waar was hier super dus heb echt wel aan je gedacht :-D Volgende keer samen met Ap en misschien een dikke buik