elviera, ik vindt het zo goed van je dat je ondanks alle tegenslagen van de afgelopen tijd alweer binnen een week een nieuwe job hebt. daar mag menigeen werklose een voorbeeld aan nemen. zo dat moest ik ff kwijt. x lisa.
Hihi, dank je Lisa. Ik hou er nou eenmaal niet van om stil te zitten. Zeker deze baan is geweldig. Dank je Lenneke. Groetjes, Elvira
Vandaag is het allemaal goed. Merk wel dat ik wel een stuk vrolijker ben. Komt waarschijnlijk ook door het mooie weer. Ben gewoon een beetje opgelucht, maar wil toch nog niet beginnen aan IVF op dit moment. Ik denk echt dat ik hier weer over een maand of 5 aan ga denken. Moet er nog even van bekomen allemaal. Groetjes, Elvira
Neem rustig de tijd, meis. Je hoeft ook niet ineens klaar te zijn voor een volgende ronde. Jullie hebben de regie zelf in handen. Ik vind het juist knap dat je tussendoor de tijd voor jezelf neemt! Geniet lekker van het mooie weer! Het is echt heerlijk (hahaha, zeg ik typend in de zon).
Dan is het ineens toch wel erg lekker dat je nog "jong" bent he! Take your time meis.... Als dat voor jou nu het beste is, lekker uitstellen!
Lief Viertje, Fijn om te horen dat de zon weer is gaan schijnen . Ik vind het heel knap van je dat jullie wat pauze nemen om weer op adem te komen. Het komt allemaal goed! Liefs, Josien
Ja ineens ben je dan weer heel jong. Ik merk gewoon dat ik er even niet bezig mee wil zijn. Zelf vind ik dat stom aan de ene kant, maar de andere kant geeft best rust. Ik wil me nu eerst richten op mijn nieuwe baan. Wel balen kan daar niet even zomaar forummen. Ach je dan doen we het lekker in de avonduren. X Vier
whahahaha ik moet ik dus even kijhard om lachen hihi die elvira. maar je kan toch stoppen wanneer je wil?
he elvira! onwijs goed te lezen dat het weer zo goed met je gaat! Gefeliciteerd met je nieuwe baan lijkt me inderaad een super gave nieuwe uitdaging! liefs nina
Ben je wel van de partij in juli? Hoop het wel want je hoort er echt bij. Meeting zonder Vier is eigenlijk een halve meeting. (alhoewel ik het wel zou begrijpen als je deze keer aan je voorbij laat gaan)
Hey Nina, Bedankt lieffie! Femke Ik weet het nog niet...Ben nog in dubio. Vind het wel heel erg gezellig, maar ik wil het allemaal van me afzetten voor een paar maanden. Al vind ik het wel megagezellig met jullie! Ik denk er nog even over, oke? X Vier
Ook ik begrijp je 100% Denk er maar lekker over na en ga je lekker op je nieuwe job focussen! De rest komt later! Je bent een kanjer!