He Vier, Eindelijk weer is goed nieuws hoor...Fjoe! Zoals al eerder gezegd, alle respect dat je zo positief in het leven kan blijven, je hebt toch al aardig wat buien over je heen gehad. Voor jullie nu alleen nog maar een zonnetje! Liefs Schaapje
Bijna! Nog even 2 weekjes doorbijten, heb echt geen zin meer. Ben vandaag lekker vrij, ben volop bezig in huis. Veel visite gehad het weekend, en overal ligt troep. Heb ook alweer boodschapjes gedaan, en lekker vers fruit en een overheelijke tonijnsalade bij de groenteboer gescoord. Zaterdag ben ik met schoonmoeder en schoonzus naar een workshop paneelschilderen geweest. Ik als niet echt een super creabea heb echt zo'n leuk paneel geverd joh. Is het verder met iedereen oke? Groetjes, Elvira
Ik zie toch dat het leuk was, dat schilderen! Juist als je zoiets niet zo goed kan is het leuk volgens mij...dan zijn je verwachtingen niet zo hoog! Is je hut weer lekker netjes en fris? Je mag morgen mailen hoor! Directeur is de hort op dus ik heb het w.s. niet mega druk. Kiek moar wicht
hey elvira, wat leuk om steeds die berichtjes hier te lezen! 5 maanden is wel een tijd om te wachten op een nieuwe poging. wat knap dat je dat geduld hebt. blijf je wel gezellig meeschrijven hier?
Tuurlijk blijf ik gewoon meeschrijven! Ik kan jullie toch helemaal niet missen. En ik heb natuurlijk ook nog werkzaamheden, die ik heel leuk vind op de site. Dus makkelijk komen jullie niet van me af, hihi. Minou. Ik ben blij dat je er bent weer. Gezellie. Elmo, (had je eigen naam) neergezet. Ik ga je straks mailen. We hadden al gehyved vandaag. Komt goed. Hier alles goed, lekker geslapen. Ap ik ziek thuis, en ik moet pas om 12 uur beginnen. Jak wat heb ik zo geen zin meer in die tent. Maar ja moet het wel netjes even afmaken, en leuke collega's dat scheelt. Fijne dag allemaal. Dikke kus, Vier
Lieve vier, Hier dan eindelijk eens een berichtje van mij. Hoe gaat ie vandaag met jullie? Bijna 1 mei en dan beginnen aan je nieuwe job. Spannend hoor maar je gaat het er vast leuk vinden. Ga je dan ook weer reizen of blijf je dan op kantoor zitten? Is Ap alweer beter of is ie nog steeds ziek? Groetjes voor jullie beiden van ons hier. Liefs Lyd
Tnx Lyd en Prinses. Hier gaat alles goed! Ondanks migraine aanvaal gisteren, is het vandaag gezellig. Mijn collega Kim is weer terug van vakantie en daar ben ik zo blij om. Beetje gezelligheid mag wel. Zij gaat ook weg per 1 mei. Fijne dag allemaal. X Vier
Fijn dat je het gezellig hebt. Met sommige collega's is dat zo. Werk je nog vaak met haar samen tot 1 mei?
Heb je niet nog wat vrije dagen om op te maken Vier? Ga je gewoon lekker een weekje eerder weg! Ben je al helemaal voorbereid op je nieuwe job in de reiswereld? Back to basic he! Lekker hoor, je oude branche weer terug! Ik moest je een kussie geven van Ruben :-D
Hey Elmo, Nou ik ga al een paar weken eerder weg, dus tot koninginnedag moet ik werken en dan ben ik daar klaar. De maand mei, krijg ik dus volledig uitbetaald en vakantiegeld, en per 2 mei begin ik bij nieuwe werkgever. Heb er zo'n zin in joh! @All Ik had al wat laten vallen over migraine aanval gisteren. Ik was dinsdagavond gaan slapen en schijnbaar heb ik hele hoge koorts gehad, bleef rillen en ijlen de hele nacht. Was van mening dat alles in de slaapkamer bepansert was, het bed, ikzelf, mijn auto alle kleding en ik was ineens aangesteld bij het leger, want ik had mijn diensplicht verzuimd. Ik werd om 5 uur wakker, nou ja wakker voor de helft, je weet wel op die grens. Ben gaan plassen en bleef rillen, heb in het donker sokken gezocht en aangetrokken en ging weer slapen. (had die avond de film cloverfield gezien) wellicht had dat legergedoe daar mee te maken. Albert maakte me wakker om half 8 en ik had zo'n migraine, kop vol met snot en was echt van mening dat ik gestoord was geworden. Heb mezelf onder de douche gesleept en huisarts gebeld. Ben uiteindelijk om 10 uur naar huisarts gegaan, lopend want ik wist niet meer hoe de auto gestart moest worden, was onder invloed van maxalt (migraine tabletten) Heb bij de arts zo gejankt, en resultaat nieuwe antibioticakuur en rustig aan doen. Was echt even van het padje. Ben naar werk toegegaan en gelijk weer naar huis gestuurd, en heb geslapen van half 2 tot kwart over 7 ofzo. Vandaag was ik gelukkig weer helemaal het vrouwtje. Heb nog nooit zoveel gekkigheid meegemaakt als de laatste tijd. Maar ach, verder gaat het oke. Zo dat was weer even een klein rondje klaag. Oh wat dan weer wel leuk is, is dat ik sinds 2 weken accuut zonder dat ik het doorhad gestopt ben met nagelbijten, en heb nu een setje prachtige nagels. Helemaal blij ben ik er mee! Slaap lekker voor straks allemaal. Dikke kus, Elvira
jeetje meid, das niet niks zeg. ben het met elmo eens, dat zonnetje moet nu eens voor jou gaan en BLIJVEN schijnen
Oh oh viertje, dat klinkt heftig. Nu maar snel beter worden! Grappig, ik ga ook deze maand bij m'n baas weg. Tot eind April en dan 2 weken onbetaald verlof en dan ga ik bij m'n nieuwe baas beginnen. In de eerste 2 weken van Mei zal mijn punctie en terugplaatsing vallen. Hopelijk gaan we betere tijden in Vier, ik duim ervoor Groetjes Flam (was Scat)
Heftig Vier! Waarvoor heb je dan nu een antibioticakuur gekregen? Goed dat ze ja naar huis hebben gestuurd. Je bent gek dat je gegaan bent. Een extra dikke knuffel voor je. Ben je al vaker bij je nieuwe werkgever gaan kijken?