Hoi Elvira, Spannend! Wat is het bij jou toch allemaal snel gegaan zeg. We horen het wel weer hoe het morgen is. Misschien even een domme vraag, maar in welk ziekenhuis liep jij nu ook alweer (sorry, weet het echt niet meer ) x Ester
waaaaaaaaaawwwwww, 30 ! Pfff... dat zijn er veel zeg, wat een goed nieuws! Hier moet hij/zij toch wel tussen zitten he! Heel veel succes met de punctie!
Wow lieffie! Jij verdient echt de titel SUPER MEGA BROEDKIP! Laat je maar lekker verwennen en lekker niks doen! Dit gaat hem worden! Liefs Hannah
Wauw Elvira wat veel joh! Echt super! Krijg je pijnstilling van het ZH voor de punctie? Het zal nu idd wat langer duren voor dat alle follies eruit zijn. Heel veel succes met de punctie en hopelijk een heleboel emmy's!
Hey Meiden, Daar ben ik weer. Vanmiddag in het ZH geweest en alles is goed. Vannacht om half 1 de pregnyl spuiten en dinsdag om half 12 de punctie! 15 follies zijn groot genoeg, de rest kan nog meekomen de aankomende dagen. Dus met 15 ben ik al heel erg gelukkig, en dit kunnen er nog meer worden. Afwachten dus weer! Dusse duimen allemaal.. X Elvira
Hoi Elvira, Mooie score 15 tot nu toe. Duim dat er nog meer bij komen. Wens je alvast heel veel succes voor dinsdag. Zet hem op broedkipje deze maand gaat jouw maand worden hoor! gr vruchtje
Eerst een beetje boze Elmo: WAAROM HEEFT U NIET GEBELD? Ik wilde jou in de auto even bellen maar na een kort stukke besloot meneer Elmo dat ie geen zin meer had...kon dus niet meer bellen, moest rijden BLIJE ELMO: WAUWIE! Dinsdag de punctie, vanacht om 00.30 uur de Pregnyl erin! Joehoe! Goed bezig meid! 15 sowieso .... denk dat er nog zeker wel 8 meekomen Goed goed goed zeg! Hou je rustig en uitbroeden die handel! Hele dikke kus meis! Elmo Edit: OOOPS...zie nu je sms pas...niet gehoord in de auto
Die tijd vindt Vier denk ik het minst erg hoor Ze is een bikkel, diehard etc. en wel wat gewend! Ik zal alleen niet aan je denken meid...dat hou ik echt niet vol! Misschien schrik ik wel wakker.....ieuw....hihihihi We mailen morgen! Ik ben op kantoor! Kussie
Whahhahaha, tja het is echt een latertje. Ach ja het is voor het goede doel. Heb vanmiddag heerlijk bijgeslapen, kwam er pas om 7 uur uit. Morgen ook de hele dag vrij, dus met de tijden komt het wel goed. Hoe is het met jou Es? X Elvira
@Elvira........succes vanavond. Enne ik duim voor je voor dinsdag op supereieren...... Heb je dan 2 dagen later de TP als alles goed gaat? Mijn duimen draaien overuren voor jou,gaat helemaal goedkomen... X Minou
Nou nachtbrakertje hier is klaarwakker. Pregnyl is om half 1 zonet gespoten, enne brande niet dit keer. Voelt inmiddels wel beurs aan, maar ja who cares! Ik zit nog even een heerlijk kopje thee te drinken en dan ga ik zo maar eens op bed aan. Morgenochtend weer vroeg op, zoveel te doen. Volgens mijn ben ik de aankomende 2 dagen niet uit mijn joggingpak te slaan, Heerlijk.. X Elvira
Elvira super hoor!! Minimaal al 15 folliekels om morgen aan te prikken. Zolang je daar zin in hebt lekker in je joggingpakkie blijven lopen hoor...Niet te druk wezen vandaag, he?! Wens je voor morgen vast heel veel succes, maar ben morgenvroeg ws ook nog wel even van de 'partij' hierzo. Hoe laat moet je morgen? Eva.