He Elvira, je eerste dag zit er weer op meis! Ik denk dat iedereen dat wel doet toch...de kat uit de boom kijken.... Fijn weekend, Daffie
Ja ik denk het ook Daffie. Ach ik kom vanzelf wel los, maar vind het nog een beetje spannend. Toch weer andere mensen. Komt vast goed! Elmo Bedankt voor jullie lieve kaartje. Hier een geweldige avond gehad gisteren, alleen beetje teveel sangria gedronken. Toen ik buiten was, kwam ineens die klap. Iniedergeval Ap heeft me naar boven moeten brengen, dus zo'n geval. De kater loog er vanmorgen niet om, maar heb het supergezellig gehad. De jongens hadden zelf een cadeutje voor mijn collega en mij gehad, zo lief. We hebben allebei een onwijs groot pakket van Oil & Vinigair gehad, met dressings, pesto's, schalen etc. Van de meiden hele mooie bloemen. Die baalde dat de jongens zo hun best hadden gedaan. Vandaag heerlijk in de zon gezeten, en beetje in de tuin gewerkt. Zo meteen even een hapje eten en dan nog even lekker met de hond wandelen. Allemaal een heel fijn weekend. X Vier
Hahahaha, fijn dat de eerste werkdag een goede indruk gaf. Logisch dat je moe was, is toch logisch als alles nieuw is. En te veel sangria, is af en toe best lekker toch. Alleen de volgende ochtend niet. Hahahahahaha!
ik lees dat je eerste werkdag je goed bevallen is. wat fijn! heb je er een goed gevoel over? lijkt me ook vermoeiend hoor, al dei indrukken, andere mensen. en alles moet je nog leren. en aangezien je nu toch niet met een poging bezig bent, mag je best in t weekend doorzakken hoor
Hey Meiden, Hier even een berichtje van mij. Ik heb het echt onwijs druk, nieuw werk, veel nieuwe indrukken etc. Inmiddels kan ik de mensen wat beter pijlen en kan ik zeggen dat het leuke mensen zijn. Heb erg gelachen vandaag en heb zelfs al een aantal offertes gemaakt, wat normaal pas na een maand mag. Er waren een paar ziek, dus ik dacht ik probeer het gewoon. Ik denk dat ik er erg veel kan gaan leren en hoop dat het leuk blijft allemaal. Ik heb geen tijd om op ieder te reageren, dus ik hou het even ego Groetjes, Vier
Leuk, dat je het zo leuk vindt. Geniet ervan meis, over een tijdje gaat alles op de automatische piloot.
Dat had je ook wel eens even nodig Elvira...een beetje positieve energie Veel plezier op je werk... Knuf Daffie
Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Ik weet zeker dat je het enorm naar je zin zult blijven hebben en inderdaad... het zal nu allemaal best wel veel energie vergen, maar als je het naar je zin hebt, is dat ook fijne energie om te besteden! Heel veel succes! Liefs, Josien
Hey meiden, Hier even een berichtje van een beetje verbrande Elvira, maar het word nu al wat bruin van kleur. Koppie is lekker bruin aan het worden. Tja qua ivf is het hier heel rustig dus dat komt denk ik na de zomer pas weer. Wel vreemd weer, weer een moederdag zonder zelf moeder te zijn. Nieuwe baan word steeds leuker. Gisteren kon ik eindelijk zeggen dat ik het wel leuk vond en dat de mensen wel oke zijn. Ze zijn vrij stil allemaal, en bij mijn vorige werk werden de oren van mijn kop gekletst door 1 persoon met veel drama. Dus ik kom eigenlijk gewoon een beetje bij met al die rust. Verder niet veel te vertellen. Morgen naar Ap zijn moeder en de mijne. We gaan ook de fiets gebruiken ipv de auto. Mijn ouders wonen in Rotterdam, dus dat is even lekker een minuutje of 20 fietsen en schoonouders wonen 5 minuten hier vandaan. Fijn weekend allemaal. Groetjes, Elvira
Nee lieve Vier, Weer een moederdag zonder baby (zelfs niet in de buik). Heb aan je gedacht, aan alle moeders die nog geen mama zijn! Heel fijn te lezen dat je het werk leuk vindt! Je bent een kanjer!
Hey Viertje, Fijn dat je het naar je zin hebt in je nieuwe baan... Dat geeft toch altijd een stuk rust voor jezelf. Verder ook alles goed? Knuf Daffie
Elvira, leuk om te horen dat je het het zo naar je zin hebt. en tja moederdag Ik herken je gevoel. Gelukkig ging ik naar een schoonmoeder en een moeder die zo vurig hopen dat het nu raak is dat het gewoon bijna pijn doet. Net of ze zelf in de wachtweken zitten. Zo lief en dan heeft mijn man dus een zoontje uit een vorig huwelijk waarvan je verwacht dat die op moederdag bij z'n moeder is. Niet dus Zei viert het niet. en dan denk ik" Ik zou het maar vieren en ervan genieten want voor sommige is het een hele strijd om een kind te krijgen'' Maar ja, zo raar is de wereld dus. Wij gaan in de toekomst ook gewoon moederdag vieren Het gaat gewoon goedkomen met ons Groetjes Flam
hoi elvira fijn dat je het naar je zin hebt op je werk! en heerlijk dat we van het weekend allemaal aan ons kleurtje hebben kunnen werken he genieten we toch ook van.... veel liefs anna
He lieve vier, Hoe gaat ie meid? Gelukkig bevalt je nieuwe baan je goed. Met ab ook alles goed? Heeft die inmiddels al een andere baan gevonden. En je topic hoort niet op de 2e pagina thuis vind ik. Liefs Lyd
Hey lieve Vier, Ook van mij een krabbel Fijn dat je nieuwe baan bevalt, is toch wel belangrijk om het op je werk naar je zin te hebben. Knuffie
Hoi Viertje, hoe is het meis, doe je veel indrukken op in je nieuwe baan? Lekker bijna weekend, dus weer tijd om bij te komen... Liefs Daffie