Heeyheey Ik moet vandaag dus even nieuwe bh's halen, omdat ik weer uit me bh's gegroeid ben haha. Maar ik heb dus sinds 4/5 weken erge pijnlijke bosrten, en nu vroeg ik me af, wat voor soort bh ik het beste kan kopen, zodat ik minder pijn aan mijn borsten heb. Hoop dat iemand hier me kan helpen. Liefs, Sanne.
Ik heb bij livera zeer fijne zwangerschaps meegroei bh's gekocht. eigenlijk meteen al toen ik 2 weken overtijd was (6 weken zwanger) Ik heb ze nu nog aan. Mij geven ze heel veel steun en comfort, want dat is ook belangrijk. Als je al 25 dagen overtijd bent...... heb je al getest (even om mijn nieuwsgierigheid de kans te geven)
Ja ik heb al getest, die was negatief, en mijn dokter wil er verder dus ook niet naar kijken ofzo. Dus ik weet niet of ik wel echt een meegroeibh nodig heb, omdat ik dus niet eens zeker weet of ik nou wel of niet zwanger ben
Die meegroeibh's zijn (vind ik) niet echt zwangerschaps bh's. Ik hoef geen andere meer ook niet na de zwangerschap. Het zijn dure bh's 35 euro, zonder beugel, maar met een extra steunband. Als je bij heftige hormoonwisselingen wisselende cupmaten hebt is dit ook een prima oplossing. Even over je overtijd"probleem". Is je cyclus normaal regelmatig? Ben je aan de pil of recent gestopt? Kan het zijn dat je zwanger bent? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor, maar ik vind het zo raar dat je huisarts niet verder wil kijken.
Wat vreemd zeg, dat je dokter er niet naar wil kijken... Je zou zeggen dat je borsten niet voor niets zo veel groeien en je wordt ook niet voor niets niet ongesteld... Nog aan het ontpillen misschien? Ik zou ook voor een meegroei BH kiezen. Of een fijne gewone stevige BH. Laat je adviseren in de Livera of de Hunkermuller. Daar helpen ze je altijd heel goed vind ik.
Mijn borsten zijn ook geexplodeerd toen ik net zwanger was. Ik heb bij de Prenatal 3 hele lekker meegroei-bh's gekocht. Ik geloof dat eentje eigenlijk een voedings-bh is, maar wat maakt het uit. Ze zitten heerlijk en geven echt goed steun. Ze waren allemaal rond de 20 Euro.
Aangezien wij geen Livera ofzo in het dorp hebben, en ik ook niet alleen naar de stad wilde , heb ik net maar even twee sportbeha's gekocht bij de hema haha. voel al gelijk dat ik veel meer ondersteuning heb. Heerlijk echt waar. En ik heb er toch nog meer nodig, dus kan binnenkort in de stad weleens even naar de livera ofzo gaan voor meegroei bh's.
Mijn cyclus is normaal heel regelmatig, omdat ik aan de pil ben. Ben dus ook niet aan het ontpillen, want ben er niet mee gestopt. Het zou eventueel kunnen dat ik zwanger ben, aangezien ik van veel meiden hoor dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden.
@sanex Mijn cyclus is normaal heel regelmatig, omdat ik aan de pil ben. Ben dus ook niet aan het ontpillen, want ben er niet mee gestopt. Het zou eventueel kunnen dat ik zwanger ben, aangezien ik van veel meiden hoor dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden. [/quote] De kans dat je zwanger wordt als je de pil regelmatig slikt, zonder doorslikken of vergeten, is heeeeeel erg klein. Als ik jou was zou ik gewoon nog even een cyclus afwachten. En die BH's, want dit was ff oftopic verder. Ga eens bij een lingeriezaak (livera, hunkemoller ofzo) langs voor advies.
Ja, ik moet donderdag weer ongesteld worden. Maar ik ben terug gaan denken, en nou kwam ik erachter dat ik in de eerste of tweede week van die strip toen ziek ben geweest.. Kotsen, diarree.. Dus vandaar.. En ik zal vandeweek ff naar de stad gaan ja.
@Jantien en @sanex ik ben ook zwanger geworden met pil en ik nam deze altijd stipt op tijd, nooit vergeten nooit ziek geweest. en als ik ziek was nam ik mijn voorzorgen. zo net hetzelfde met een vriendin van mij dus het kan altijd wel eens gebeuren. groetjes talia
Ik heb een van het merk Anita, die was wel duur (35 euro) maar zit heerlijk en steunt geweldig. Ik heb ook de voedingsBH van dit merk gekocht. Ook heb ik een zwangerschapsBH van Prenatal. Die koste de helft, steunt ook wel goed, maar je merkt wel het verschil. Groetjes, Nikki F
Ik heb opus9. Vrij prijzig, maar vooral mooi en comfortabel voor de grotere borsten (ik heb 75 G). http://www.opus9.be/ meegroei Bh's en voedings-bh's heb ik van Anita gekocht. Echt super. Alsof er n engeltje over je borsten piest.