Hoi allen,, weet niet wat ik hiermee moet bereiken maar mss heeft iemand van jullie het ook al eens gehad. ik merkte gisteren op (savonds) dat ik heel erge steken heb in mijn borstbeen. gisteren heb ik ht een paar x gehad maar viel opzich wel mee. nu vandaag is het ineens veel erger! vooral als ik jamie optil of druk uitoefen met mijn armen (iets moet optillen of naar me toe moet trekken of van mij af moet duwen) dan krijg ik echt een ongeloofelijke druk (stekende pijn) op mijn borstbeen. dit straalt helemaal uit naar mijn rug en schouderbladen. het is zo erg dat ik spontaan stop met ademhalen en me heeeel zachtjes een houding probeer aan te nemen dat het stopt... daarnet was ik beetje met mijn vriend aan het stoeien, krijg ik eht weer. ik kon gewoon niet meer omhoog komen ed.. zo pijn! ook als ik op mijn borstbeen druk doet het pijn. nu is het zo dat ik een week verlof heb en dus totaal geen zwaar werk doe... alleen jamie af en toen optillen. ik voel eht ook als ik een draaibeweging ofzo maak...iemand al eens gehad of enig idee wat het zou kunnen zijn? als het morgen nog zo erg is mss toch maar ff naar de dokter!
Ik heb het ook erg vervelend hoor. Ik ben al 5x naar de huisarts geweest heb een echo gehad voor galsteen maar dat was het niet. Ze houden het toch bij maagzuur en me maag dat niet meer zoveel ruimte heeft.
bij mij zit het echt in mijn borst,,, in de hartstreek zeg maar. maar ik denk persoonlijk niet dat het mijn hart is maar gewoon echt de beenderen erom heen. het zit echt hoog (tegen mijn sleutelbeen) dus dat het mijn galblaas ofzo is denk ik niet... denk eerder dat het een ontsteking is van de botten ofzo??? ik heb eigenlijk geen idee...
Heb je het ook benauwd/ misselijk/ duizelig? Want ik heb dus van de HA te horen gekregen dat ik een luchtweginfectie heb. En mijn borstkas en rug (tussen mijn schouderbladen) doen dus ook flink pijn. Gewoon morgen naar de HA gaan!!!
Probeer voor de zekerheid inderdaad even langs de HA te gaan, morgen. Heb je iets 'raars' gedaan? Het klinkt namelijk ook wel een beetje als een gekneusde rib of een spier ofzo die beklemd zit.
daar dacht ik dus ook aan, het voelt ook zo alsof je een rib gekneust hebt ofzo. alleen zit het dan op borsthoogte. ik heb helemaal niets raars gedaan... het enige zware wat ik heb gedaan is jamie optillen en beetje poetsen... ik voel me niet duizelig of adem te kort ofzo.. het doet wel pijn als ik diep inadem maar dat komt omdat mijn borst dan uitzet enzo...
Ik heb eens een ontsteking gehad tussen de pezen van de borstkast(als ik het zo goed uitleg). Zeg maar een 'scharnier' tussen borstbeen en rib. Als ik adem haalde deed dat intens pijn en ik kon ook geen druk uitoefenen zoals tillen of dergelijk. Voelde ik ook in mijn rug net of iemand heel erge druk uitoefende. Ik heb toen een antibiotica kuur gehad. Het voelt heel akelig. Toch maar even langs de ha gaan hoor.
hmm morgenvroeg als het niet beter is toch maar is een afspraak maken dan. vreemde is dat toen ik vanochtend opstond nergens last van had... was het al vergeten eigenlijk. vanmiddag wil ik jamie zijn wafeltje geven dus hij lekker smossen op de grond. ga ik bij hem zitten en draai ik me naar hem toen en toen schoot het er opeens weer in... dus pas smiddags weer begonnen... nu doet het echt constant pijn...
Klinkt toch wel als een spier of pees ofzo. Ga toch maar even langs, ook als je er 's ochtends geen last van hebt. Zul je net zien dat je morgen om kwart voor 5 's avonds (ofzo) weer een beweging maakt waardoor het terugkomt. Zit je er weer een hele avond mee. Soms kun je een spier of pees verrekken met een hele kleine, onschuldige beweging.
Ik heb daar ook last van gehad. Mijn vader heeft hartritme stoornissen/sporthart. Nu denken ze dat ik ook zoiets heb. Ga maar gewoon naar de huisarts!
ja dan wil ik zoiezo morgen toch even gaan want in het weekend moet ik naar een dokter van wacht (woon in belgie) en dan is dat mss weer niet mijn eigen dokter enzo.. vind het toch prettiger als ik bij mijn eigen dokter ga! tis echt een rot gevoel! tlijkt echt een pees idd ofzo. als ik mijn arm iets te ver strek (zit met de laptop op schoot) dan krijg ik ineens een pijnscheut enzo... ik denk niet dat het mijn hart is, daar maak ik me geen zorgen over... ben wel benieuwd wat het wel is nu... mijn vriend zit me beetje uit te lachen omdat ik constant OEEWWW AII AAWW zeg