elysium ervaringen gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by namya, May 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namya

namya Niet meer actief

dames, ik ga over een kleine 10 daagjes heeeerlijk een dagje naar elysium bleiswijk...

ik kan zooo moeilijk kiezen uit alles wat ze aanbieden, dus ik vraag persoonlijke ervaringen

wat kunnen jullie absoluut aanbevelen en wat niet?

graag!

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    wat is dat dan ehehehe (kom ff jou topic verpesten) :D

3. namya

namya Niet meer actief

hahaha dat is een beautycentrum muts...

ik heb nog hoop voor mezelf en ga proberen te redden wat er te redden valt met masages en sauna's en dergelijke, weg met de vermoeidheid, weg met de onzuiverheden en weg met de overtollige vetkussentjes,,,wie mooi wil zijn moet lijden en oooh wat ga ik lijden :D

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Sorry meid,ik kan je niet helpen want ik ga nooit naar dat soort dingen. Wel wil ik je alvast heel veel plezier wensen!

p.s. Als je echt niet kunt kiezen heb je wel een goed excuus om over een tijdje nog een keertje te gaan. Doe je dan lekker de dingen die je deze keer niet hebt gedaan! Zo komt alles een keer aan bod.:)

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nou ik ben een regelmatige bezoekster van het elysium ....tenminste tot voor de zwp .....
    Het is er werkelijkwaar heerlijk ...net of dat je in de hemel bent,.....
    Op zich kun je daar je dag al vol maken met alleen de sauna´s, zoute bad, zwembadjes-bubbelbadjes/kruidenbadjes.
    En ze hebben een paar keer per dag opgiet rituelen ...heerlijk !
    Wat ik voorheen wel eens deed was een gewone lichaamsmassage ...maar ze hebben er nu zoveel ....
    IK heb 1 keer een gezichtbehandeling laten doen ...dat vond ik niet zo maar dat is meer omdat ik het gepunnik aan mijn gezicht niks vond .

Het eten en drinken is er ook goed ....wel wat duur ...maar behoorlijk goed !

6. namya

namya Niet meer actief

misschien een brutale vraag maar hoeveel geef je daar een beetje uit?

om en nabij

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wil je het echt weten ?

Wij hebben sowieso altijd een kortingsbon van 30% korting uit hun folder als we gaan ....en dan met een behandleing en eten en huren van badjassen en handdoeken komen wij wel op 220,- euro

8. namya

namya Niet meer actief

ja zie je, ik had al gerekend op 100/150 euro (veel te weinig dus), elysium maagd he :D

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Opgietingsritueel ofzo dat is daar zoooo lekker :D

10. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @Jeem : ja die zijn lekker he ....? mijn man doet die opgietrituelen altijd ......hij moest zich een keer helemaal insmeren met honing en dat uitzweten ....ik kon hem wel opvreten na de tijd !

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Oww echt jaaa ik ben dr verslaafd aan als k naar bleiswijk ga neem ik altijd als het kan een opgietingsritueel heerlijk :D

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    had er serieus nog nooit van gehoord whahahaha maar klinkt goed!!! :D

13. namya

namya Niet meer actief

maar opgietritueel dus

heb alleen geen idee wat ik me daarbij voor mag stellen..

female dagje bleiswijk dan maar?? kijken of we jou ook nog kunnen redden?? :D

mama's on a mission..... mooi worden en mooi blijven :D

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Bij het opgietritueel schenken ze ook een vloeibare substantie op de hete stenen en dan met takken of handdoeken heel hard wapperen ....zei mijn man

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    nou ik heb met een opgietingritueel een keer gehad dat er een handoek in de baily's gedompeld werd en dan ging iemand met die handdoek rond draaien en dan krijg je die spetters op je en t ruikt zoo lekker hihi

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Met baileys ?????????????;) dan wil ik best een keer mee met manlief naar het opgietritueel haha :)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

nou als plastisch chirurgie inbegrepen is valt er misschien nog eea te redden maar anders.. Zonde van t geld :p:p:p

18. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ga zelf regelmatig naar Elysium. Ik ben ongeveer totaal € 100,- kwijt als ik een behandeling neem (incl. eten en drinken).
    Ik neem altijd zelf badjas, handdoeken en slippers mee. En gebruik altijd 30% kortingsbon van Elysium nieuwsbrief.

Ik zelf neem soms de lichaamsmassage of Hot Stone massage. Ik wil graag nog een keer zo'n chocolade pakking doen. Iemand dat al eens eerder gedaan??

Qua eten is het relatief prijzig maar je krijgt geen lullige salades of broodjes. Ook de kwaliteit is goed van het eten.
    Ben van de week naar de Zwaluwhoeve geweest en daar vond ik het eten echt een stuk minder.

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ben al regelmatig in het Elysium geweest. Geweldig! Als je me ergens blij me maakt dan is het wel een dagje daarheen.

En vooral het opgietingsritueel. Heerlijk. Dan bedoel ik niet die buiten, al is die ook wel lekker, maar die binnen achter het grote zwambad. Als je er bent snap je wel wat ik bedoel.

Wees wel voorzichtig met je badjas. Die van mij is daar al 2 keer door een ander meegenomen. De 2e keer zag ik een vrouw met een lintje om haar badjas lopen. Toen had ze nog een grijze aan. Daarna liep ze ineens in mijn badjas met dat lintje er omheen. Toen ik haar er op aansprak wist ze niet hoe snel ze in haar blote kont weg moest lopen :D

20. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bailey's?? Apart.

Heb het wel een aantal keer gehad met honing, zeezout of kruiden.

Share This Page