elysium ervaringen gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by namya, May 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja of ik heb t verkeerd verstaan hoor dat kan ook haha..
    Maar t rook echt heerlijk:p dat weet ik nog wel :D

2. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Oeeeeh Elysium, heeerlijk! Ik heb eens een gezichtsbehandeling gehad en een keer een lichaamsmassage. Beide heerlijk. Ben gemiddeld per keer zo'n 100 a 125 euro kwijt. Maar dan eet en drink ik daar ook en ben er dan echt van 's ochtends 10 uur tot een uur of 9 's avonds. Veel plezier meid!!!

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ja ik ... ik moet eerlijk zeggen dat ik het best tegen vond vallen. Je krijgt een bakje met gesmolten chocola en dan moet je jezelf insmeren en in een stoomcabine gaan zitten voor 20 minuten. Het is in groepsverband overigens, dus als je het wilt doen moet je echt met z'n tweeen gaan zodat je elkaar kunt insmeren.

Ik was alleen en dan zit je toch half ingesmeerd te wachten totdat je klaar bent ...

4. namya

namya Niet meer actief

zulke arrangement zijn ook nog best prijzig he?? en ik vindt het zo op papier nog vrij simpel klinken...hopelijk dat zo'n arrangement in het echt zijn centjes waard is

5. namya

namya Niet meer actief

kun je overigens producten kopen bij elysium

zoals bijvoorbeeld scrubzout oid??

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Yep - de pakking zat in een arrangement, maar ik zou 'm nooit zo los nemen nu ik weet wat het inhoudt. Ik heb er zelfs een opgiet-ritueel voor laten schieten, dus achteraf baalde ik wel.

Het is meestal inderdaad afwachten dat zo'n arrangement inhoudt. Meestal doe ik of een lichaamsmassage or een gezichtsbehandeling of een voetreflex behandeling. Nu dacht ik kom ... doe 's gek ... neem eens wat anders. Viel tegen dus ....

Overigens als ik je van (ongevraagd ;)) advies mag dienen: NIET JE BENEN 'S OCHTENDS SCHEREN ALS JE VAN PLAN BEN IN HET ZOUTBAD TE GAAN:D;):):$ - zou het de dag ervoor doen. Alsof je door duizend scherpje naaldjes wordt geprikt ... auwauwauwauwauw :p

7. namya

namya Niet meer actief

ooh hahah bedankt voor het scheertipje

ben van plan om geharst erheen te gaan.

dat zoutbad lijkt me overigens ook erg lekker, ga daar ook wel in denk ik...ook het zout opgiet ritueel ga ik nemen.

ik neem geen arrangement, ga gewoon zelf allerlei baden en sauna's aflopen en wellicht voor de volgende keer wel een arrangement...die van jasmijn lijkt me heerlijk!!

ik ben ook van plan een elysium deelmassage te nemen , oeh heb er zo'n zin in :)

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ken het Elysium nog als het openlucht zwembad de Bleiswijkse Kooi. Eeuwig zonde dat ze daar zoiets hebben gebouwd.
    En toen ik een aantal keren een paar ´beroemde Bleiswijkers´daar in hun nakie zag ben ik er nooit meer naar binnen geweest...
    Dat is ook al weer jaren geleden.
    Maar ik hoor veel positiefs dusse.. veel plezier!

9. namya

namya Niet meer actief

heb een heerlijke dag gehad,

kan het iedereen aanraden

die preutsheid die ik "had" was meteen weg, de sfeer en de andere mensen zorgden ervoor dat ik amper doorhad dat ik poedelnaakt was

ps zit je er aan te denken om te gaan , hou je dan in bij het passeren van het zoutwaterbad

ik blunderde want schoot keihard in de lach van het zien van al die drijvende dozen en billen :D
    weet zeker dat er een paar geergerde blikken verstuurd werden naar me

kortom heerlijk voor je rust, voor je zelfvertrouwen en voor je huid

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ieuw allemaal van die oude vellen natuurlijk :p:p ja dan zou ik ook de slappe lach krijgen ehehehe

11. namya

namya Niet meer actief

hahahahaha

allemaal witte billetjes en borstjes die daar naar boven dreven......zou mezelf ook flink hebben uitgelachen hoor, alles wat je toch een beetje probeert te ontzien drijft naar boven, verlepte borsten, venusheuvel, je grote teen (zo'n lelijke dingen he tenen en soweiso VOETEN...bah)

me vriendin stompte me zo hard uit schaamte dat ik een gekneusde rib hem volgens mij :D

12. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helemaal TOP!!!!!! Ga regelmatig daarheen!

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ieuw tenen en buiknavels! vind het maar rare dingen :D:D

14. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik lees dat je al bent geweest, maar voor diegene die nog gaan is het lunchbuffet echt een aanrader!
    het dinerbuffet vind ik zelf wat minder

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Dat zoute bad is ook heerlijk voor je wondjes ....vooral je net lekker je bikinilijn hebt geschoren ....(of alles ) aaauuuwwwwoiiieeee hihi

16. namya

namya Niet meer actief

klopt lunch was echt uitstekend verzorgd....heel veel keuzes en heel smakelijk

ze zouden alleen wel bordjes met ingredienten bij de gerechten kunnen plaatsen, kan me voorstellen dat een vegetarier niet zit te wachten op een pastasalade waar heel stiekem allemaal kleine blokjes ham doorheen zaten

Share This Page