Rugklachten! Even klagen ...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sally1980, Sep 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sally1980

Sally1980 Actief lid

Jun 13, 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    ... hopelijk vinden jullie het niet erg!

Mijn hele zwangerschap is tot nu toe (bijna 23 weken) vlekkeloos verlopen, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar sinds vorige week heb ik zo'n last van mijn rug. Mijn SI gewricht zit "vast". :(

Ik ben best een klein beetje bang voor wat nog gaat komen. Gewicht en omvang van mijn buik vallen nu nog mee namelijk...
    Met mijn bekken heb ik standaard al probleem, die staat scheef. Ben dus best bang voor bekkeninstabiliteit.

Loop nu bij de fysio, doe zwangerschapsgym. Maar die 40 uur achter mijn bureau iedere week, nog 12 weken... Heb nu al last, terwijl ik pas 4,5 uur aan het werk ben...

Word er gewoon een beetje somber van... That's it... :(

Bedankt dat ik even mocht spuien! Ervaringen met dit soort klachten en vooral mogelijke oplossingen, hoor ik graag! Bedankt!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Helemaal bekend met je klachten en wat er al aan doet is erg goed. Maar je moet echt meer gaan bewegen minder lang zitten achter je bureau want dat is echt je veroorzaker en boosdoener.
    Probeer elk half uur echt een stukje te lopen en vraag je fysiotherapeut naar oefeningen die je achter je bureau kan doen.
    Sucses!

3. Sally1980

Sally1980 Actief lid

Jun 13, 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Paula voor je reactie.

Ik ga woensdag weer naar de fysio en heb inderdaad wat meer "wie-wil-er-wat-drinken-loopjes" ingebouwd op mijn werk.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goed heel slim dat zijn goede loopjes meid!
    En idd dan ben je gewoon de koffie thee dame en af en toe eens een wc bezoekje extra.
    Sucses hoor!

Share This Page