Hey Dames, De titel zegt het al en zal vast wel eerder een topic over geweest zijn. Maar ben toch wel benieuwd met hoeveel weken jullie echt een buikje kregen of hebben? Ikzelf ben bijna 12 weken maar zie echt nog niks en ja ik moet geduld hebben maar wil zo graag een buikje hahahah dit wordt trouwens me eerste kindje!! ben benieuwd naar jullie reacties
Hier ook eerste kindje! Spannend hé . Bij mij werd het voor de mensen die het wisten zichtbaar bij ongeveer 15 weken. Onbekenden zouden alleen denken dat ik wat verdikt was haha . Voor de andere mensen werd het pas echt duidelijk toen ik 20 weken was. Toen kwam er echt een zwangerschapsbuikje piepen en durfden ze te vragen of ik zwanger was . Hierbij de foto's. Dan heb je een beetje een idee .
Haha ik kon die buik er ook wel uit kijken!! Met 14wk begon het hier echt te groeien Bekijk bijlage 348902
Mooie buikjes dames!! het is idd bij iedereen verschillend En @shaantje het is zeker spannend daarom kan ik niet wachten op een buikje hahaha
Bekijk bijlage 348908 Aan 't eind was ik zo, in het begin zit je te wachten op die buik maar aan het eind zie je weer uit naar de tijd dat je buik weer plat is hoor
Ik nu ook zwanger van eerste kindje en tot 19/20weken zag je nog nauwelijks iets! Vond ik zelf wel jammer hihi , tussen 20 en 23 weken in een keer een buik! Voelde mijn huid gewoon strekken, nu gaat het gelukkig weer wat langzamer want had er echt last van.
Bij mij beginnen mensen het nu een beetje te zien (27w). Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker dat ik zo laat pas een buikje heb gekregen... En ik pas mijn kleding ook nog steeds.
Ik en manlief en directe omgeving begonnen het rond 18 weken te zien, vanaf 20/21 weken werd het ook voor anderen zichtbaar. Daarvoor was ik echt zo'n twijfelgeval, "is ze zwanger of heeft ze teveel gegeten....?"
Hier begon het pas bij 20 weken te groeien. Ben nu bijna 25 weken en vreemden valt het nu pas op. Duurde mij ook veelste lang! Maar aan de andere kant denk ik, wat er niet bij komt hoeft er ook niet weer af
Wat leuk om te lezen dat het bij iedereen anders is. En Charlie wat een buik mooi meis nou ik kan niet wachten tot het bij mij zo ver is
Bij mij begon het al met 8 weken te groeien. Met 11 weken moest ik het echt aan iedereen vertellen. Nu gaat het gelukkig wat langzamer.
De 1e bij ons ongv. met 25 weken... De 2e met ongv. 15 weken de 3e met 10 weken.. En deze kleine uk.. nog ff afwachten wanneer het groeit
Hier begint het nu een beetje te komen, met een strak shirtje zie je het wel maar met iets wat wijder valt, geen verschil! Verschilt echt per persoon, echt grappig
Ik moest het echt met 10 weken al gaan vertellen omdat het echt al duidelijk zichtbaar was. Is trouwens mijn eerste kindje
Hier zwanger van de 3de en moet zeggen dat ik het gevoel heb dat het deze keer minder snel zichtbaar was dan de keren ervoor. Vanaf 18-19 weken ging het opeens wel erg hard en nu opeens beginnen allemaal mensen het te vragen die het kennelijk nog niet wisten. Dus nu is het wel echt een zwangerschapsbuikje.
Hier Met 9 weken al een buikje.. Maar goed het is de vierde dus dat gaat een stuk vlotter meestal.. Nu bijna 15 weken en al een flinke buik wat al een hoop beperking meebrengt maar dat is juist zo heerlijk van het zwanger zijn.. Veel liefs
Bij de eerste was het rond 18 weken. En bij deze zwangerschap begint het nu zichtbaar te worden, ben nu 11 weken.