Whoeaaa! Vandaag heb ik het eindgesprek van mijn opleiding (SPW). Een soort examen dus. Ik moet o.a. mijn scriptie verdedigen. Nu zit dat wel goed, want ik had een 8,3 voor m'n scriptie Toch vind ik 't wel heel spannend. Ik moet om 12:45 uur. 13:30 uur weet ik als het goed is of ik geslaagd ben. Ik meld het vanavond of morgen wel Duim voor me pleace!
Ik duim absoluut voor je! Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik je al mag feliciteren! Dus bij deze, gefeliciteerd!
Ik zal zeker aan je denken! (Het zit wel goed als je een 8,3 hebt! Dus alvast gefeliciteerd.) Groetjes Miep
Nou ja, meestal als je op gesprek mag wil dat zeggen dat je al geslaagd bent. Ze laten je echt niet op gesprek komen als ze bij voorbaat al weten dat je het niet gaat halen.
Even uitleg dan: het gesprek was onderdeel van het examen. Je kunt er dus voor zakken of slagen, ook al heb je voldoende voor je scriptie. Meerdere klasgenoten zijn het afgelopen jaar voor hun gesprek gezakt terwijl de scriptie voldoende was. Vandaar dat het toch wel heel spannend was. Maaarrrr, ik ben wél GESLAAGD! Ik kreeg een 6,5 voor het gesprek. Dat viel me wel een beetje tegen. Het is een lang verhaal. Maar volgens mijn docenten en de werkvelddeskundige was ik niet flexibel genoeg en te ongenuanceerd. Nu hebben ze daar wel gelijk in, maar de uitleg die ze erbij gaven vond ik nergens op slaan. Ik was dus best wel teleurgesteld over het cijfer. En iedereen: ga maar lekker feestvieren. Nou, daar was ik dus niet voor in de stemming Gisterenavond eerst ff een potje zitten janken. Gelukkig begreep mijn man o.a. het heel goed, dus hoefde ik me niet op te schroeven tot blijdschap. Pas nu begint het feit dat ik dan toch geslaagd ben een beetje door te dringen. Dus de blijdschap komt ook wel. En ik kan iig trots zijn op de 8,3 van mijn scriptie, want er zijn er maar heeel weinig die dát halen.