Zoals (sommigen van) jullie weten, is mijn schoonzusje zwanger. (nu 14 weken) Ik heb het er in het prille begin best moeilijk mee gehad. Dat gaat nu allemaal goed en ik ga samen met haar naar de 9-mnd-beurs. Maar gisteren liet vriendlief mij toch echt ff schrikken! Tijdens het eten, ff tussen neus en lippen door, vertelde hij mij 'even', dat zijn broertje en vriendin vorige week de 1e termijn echo hadden gehad en dat het hartje niet (meer) klopte! Ik dacht ff dat ik het bestierf! Meteen er achteraan kwam voor mij het verlossende woord: Gisteren (eergisteren dus) zijn ze weer geweest om er zeker van te zijn dat het mis was. Maar nu blijkt de placenta tegen haar buikwand te liggen en hebben ze nu wel het hartje gezien en gehoord! Damn, hoe kun je me zo laten schrikken zeg! Ik begon in die ene 'split-second' meteen mezelf al voor te bereiden op wat ik tegen hun moest gaan zeggen enzo... tranen stonden al bijna in mn ogen. Pffff... ik heb hem wel ff onder de tafel door een tik tegen z'n schenen gegeven... Echt... verdorie zeg! Zoiets vertel je toch niet ff tussen neus en lippen door? Zo van: Oh ja,...... Pfff... moest ik ff kwijt hoor... sommige mannen en tactiek
Erg is dat he, mijn man hetzelfde hoor. O'ja, mijn vader is van het dak gevallen. *schrik* Ja, was maar van 1 meter hoogte hoor en hij heeft niks. (ze hebben zo'n tuinhuisje met die gedeeltelijk onder de grond zit dus met een heel laag dakje) en bedankt!
Ja, af en toe! Heb ook n voorbeeld, alleen deze is minder erg zeg maar.. Wij gingen 2 jaar gelee alweer op bezoek bij mn moeder (die al jaaaaaaaren oma wil(de) worden). We zaten mooi aan n bakkie toen mn vriend ineens zei; Jessy we moeten je wat vertellen.. Mn moeder kreeg n hartverzakking echt waar.. Ze sprong op en zei écht? Ik werd meteen pissig en zei snel nee hoor was n grapje. Tjonge jonge.. Hoe kóm je er op! Mn vriend heeft wel meteen zn excuses aangeboden. Dat soort 'grappen' kan ik dus echt NIET waarderen.
Hoezo lomp! Ik zou ook een beste trap onder tafel uitdelen....leuke grapjes...NOT! Je doet zo ontzettend je best... Gelukkig is alles goed.
Ja mannen kunnen niet echt tactisch zijn in augustus is mijn vader overleden en ik wist het nog niet. Mijn vriend wel, mijn moeder kon hem eerder berijken dan mij. toen ik uit mijn werk kwam stond hij op me te wachten en we bogonnen een beetje te ruzien omdat ik 5 min te laat was niet echt ruzie hoor en toen zij die Oh ja je moeder belde en je vader is dood.... Hoezo tactvol iig ik had niet zon goede band met me vader m'n ouders waren al bijna 20 jaar gescheiden maar tog ik schrok er wel van 0_o dat zeg je tog niet zo van Oh ja!