Email gehackt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daan78, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik had het vanmorgen ook, heb nu ook op dat prive forum mijn informatie neergezet. het leeghalen van je adresboek vind ik wel een goede tip, dat ga ik doen als ik er weer in kan. ;)

Linda: op dat forum, die link kun je inderdaad kijken of je al een antwoord hebt van Microsoft.

2. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik maak gewoon nooit geen vreemde mail open, dat is al een goed begin :D
    Verder geloof ik niet zo in tel.num. doorgeven, dat zou ik dus nooit doen.
    Wel verander ik eens in de zoveel tijd mijn wachtwoord. :cool:

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik open ook nooit vreemde mail en laat nooit ergens mijn gegevens achter, dus vind het hel vreemd dat mij dit overkomen is.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Volgens mij is dit gewoon een nieuw iets omdat het beveiligingssysteem vernieuwd is en ze nu werken met smsjes. Ik zie er echt niets verkeerds in hoor. Waarom zou je nou nooit je telefoonnummer geven?
    Ik heb een smsje gekregen met een code die ik in moest typen om mijn wachtwoord te veranderen en toen kon ik er weer in. ;)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb dit bij mijn Gmail gehad. Waarom vindt iedereen het zo eng om zijn telefoonnummer te geven, begrijp ik echt niet. Het enige wat gebeurt is dat je een smsje krijgt met een code die je moet overtypen. Daarna kon ik gewoon weer bij mijn account

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Kunnen jullie inmiddels al weer op je mail???
    Ik heb nog steeds geen reactie gehad op het forum!!!
    Schiet lekker op zo!
    X

7. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Bij mij hadden ze na 2 uurtjes een antwoord gegeven dat ze me weer toe gingen laten tot mijn account, alleen hadden ze een verkeerde link gestuurd. Heb weer een bericht gestuurd via het priveforum, en daar ging een halve dag overheen. Nu kan ik er gelukkig weer op!

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou, ik heb ook eindelijk reactie gehad. Maar nu kan ik er nog steeds niet op. Heb mijn wachtwoord veranderd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutcode.....
    Ik word hier zo moedeloos van. Ik heb al sinds dinsdag mijn mail niet meer kunnen checken...

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben 2 jaar geleden met hotmail ook problemen gehad. niet dat we zo'n mail kregen. maar dat we allerlei mensen in de msn lijst gingen uitschelden. niet iedereen geloofd meteen dat wij het echt niet waren, dus hebben er veel problemen door gehad. en moesten een hoop uitleggen. we hebben het hele account opgeheven en een nieuw aangemaakt emt en onmogelijk moeilijke naam en diedereen het nieuwe adres gegeven, toen moesten ze wel toegeven dat wij het inderdaad niet waren want eht schelden ging gewoon door. dus iedereen heeft het oude account toen geblockt en verwijderd. ik voelde me heel rot en heel onveilig, als ze op je msn kunnen dan hebben ze ook je mail. ik hebe r nog heel lang last van gehad. ik heb ook niemand meer op msn buiten directe fam en 2 mensen van hier. ik gebruik msn ook veel minder en ben veel meer op mijn hoede.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou never nooit mijn tel nummer geven als er in een mail ofzo om gevraagd wordt. je hoort zoveel shit tegenwoordig.

als dat betekend dat ik dan geen mail meer heb dan zegt dat meer over hun dan over mij. ( hoezo klantvriendelijk) ik heb trouwens niet eens een mobiel dus dat wordt ook lastig.

11. Dat is het stomme van dit soort acties. Het maakt niet uit hoe voorzichtig je bent, ze komen toch wel in je mail. Ik open nooit vreemde mails, geen links die mensen op msn sturen, niets. Ik vul mn gegevens nooit ergens in, en mn wachtwoord is een zelfverzonnen en niet bestaand woord, wat dus ook niet te 'raden' is.

Ik hoop dat jullie allemaal weer snel bij je mail kunnen!

Deel Deze Pagina