wist niet goed waar ik deze vraag moest neer zetten ...vandaar hier dus ... ik wil graag een bewegende avater plaatsen maar dat lukt dus niet ..... kan iemand me helpen ?
nah niemand reageert dus ik kan je wel vertellen welk idee ik heb. je kan volgens mij je bewegende avatar niet plaatsen als je hem eerst verkleind hebt, dus de avatar moet volgens mij al klein genoeg zijn voor ZP. je kan bewegende avatars vinden via google onder 'bewegende avatars'
Met mijn mega griephoofd kan ik je vertellen dat mijn konijn inderdaad heeeeeel klein is Ik hem me toen ook sufgepiekerd hoe dat moet....en inderdaad. Hij moet voldoen aan de eisen. Succes! Elmo
Hahaha...zo zie je maar. Waarschijnlijk is de keuze erg beperkt Maarre....kan je nagaan...had niet eens gezien dat hij verkeerd stond. Lang leve de griep Bleh Heb je al een leuke gevonden?
nee niet echt ...het valt nog niet mee.....effe doorzoeken nog .....maar als je er 1 vind ....kun je hem dan op je pc opslaan en dan via bladeren plaatsen ?
via google kan je naar bewegende avatars zoeken bij 'afbeeldingen', je kan dan kiezen welk formaat avatars google moet zoeken. je kan kiezen bij 'afbeelding weergeven' voor 'kleine afbeeldingen'. wat je ook kan doen, is ipv een avatar een begwegende emoticon gebruiken (heeft elmo ook). die zijn vaak al kleiner van formaat, en ook vaak heel leuk:
Is dat van mij een emoticon? Wist ik niet eens.... Heb me gewoon op een middagje sufgezocht naar een kleine avatar Op een ander forum had ik een bewegende Elmo :-D maar die paste hier niet.....*kwak kwak kwaaaak*
Elmo, ik heb jouw avatar dus als emoticon (onder 'elmo') in mijn msn staan. het plaatje vond ik ook onder 'emoticons' (weet niet watie voor emotie uit moet beelden ) misschien kan je ergens bewegende avatars (minie filmmpjes) wel ergens op een kleinere resolutie zetten oid, weet ik niet.