Nou kwa mex-griep ben ik erg nuchter geweest! Maaaaaaaaaaarrrrrrrrr nu sprak ik gistren mij buurvrouw (hhaar kids zitten bij mijn zoon op school)en sprak mij toe... hun hebben hhet allemaal... ze lagen met zijn allen ziek in bed.. En mededeling over school dat in haar dochter haar klas al zo erg is, dat er nog 8 kinderen over zijn die NIET ziek zijn Nu vroeg ik gisteren aan mijn zoon hoe het in groep 7 was... nou e zijn daar ook al 12ziek!! Ik maak me zorgen nu!!! (GEK???) Ik heb school net gesproken, en inderdaad bevestigd. Ik zit in twijfel, moet ik mijn eigen preventie nemen?? en mijn zoon thuis houden?? School zegt geen zorgen te maken!! en de deurklinkers etc om de 10 minuten schoon te maken!! Begin mijn nu echt zorgen te maken!!!! Wat zouden jullie doen?? Ik wee het even niet meer
ik denk dat het nu niet zo veel zin meer heeft om nog wat te doen.... Voor je eigen idee zou je misschien contact op kunnen nemen met één van de moeders van een ziek kind uit de klas? Om te informeren hoe het daar is en is gegaan.
Ja het is en blijft een griep, die is overal op te lopen... Maar om nou gelijk een kluizenaar te worden heeft geen zin denk! Succes en kijk of een andere ouder(s) maatregelen nemen.
Ik zou het niet weten wat je doen moet. Maar ik zou zelf neigen om eerst met mama's/papa's van andere kindjes te praten. 'Even met een groep overleggen' En zoals gezegd werd, kan je er eigenlijk niets meer aan doen.
hier (italie) weet ik dat er ook veel kindjes op school DE griep hebben, zo ook die van een vriendin van mij. Zij heeft haar kindjes (5 en 9) thuis gehouden en gaan nu (na 1 week) weer gezond naar school.Ook andere kinderen van school komen weer beter terug na DE griep te hebben gehad. Als je het zo hoort valt het dus best wel mee, en zoals kleintje al zei, je kunt niet als een kluizenaar leven, gewoon goed opletten en als je twijfels hebt gelijk de dokter/andere ouders bellen. Ook zei mij vriendin dat haar zoontje vorige jaar de gewone griep had opgelopen en er slechter onder was dan DE griep nu. Misschien heb je er wat aan....
Nou ik maak mij meer zorge over dit weeken... gezien mijn zoon in een andere stad op school zit (bij zijn vader) en hij helemaal zo vatbaar is:S en bij hun op school zo weinig aan de hand is... ook zo houden!!!! (sorry heb een *** toetsenbord)
Pfft.. heftig!! misschien even contact opnemen met de dokter? (vragen wat het beste is??) ik snap je bezorgdheid heel goed hoor. zal ik ook hebben. Wat een Kl*tegriep is het ook, bah!
Ik denk altijd aan een winkelwagentje bijv..... die pak je ook vast, geen idee of iemand die MG heeft het karretje voor jou heeft gehad, die persoon kan het op dat moment ook nog niet geweten hebben. De postbode, de krantenjongen etc. etc. etc. Laat je niet gek maken!
Als er in zijn klas al 12 kids ziek zijn zou ik zeker mijn kind thuis houden. Vind het ook raar dat de ouders niet op de hoogte gesteld zijn door de school
12 kinderen ziek betekend niet 12 kinderen mexgriep. Bij mijn dochter zijn er ook 11 ziek incl. de mijne maar die gaat morgen gewoon weer naar school omdat het volgens mij geen mexgriep was maar gewoon een of ander virusje. De griep kan je overal oplopen, verstoppen heeft echt geen zin.