Tattoo buik, heup en/of lies vervormt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miranti, 18 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    #1 Miranti, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt: 18 mei 2014
    Hallo meiden,

Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten (cadeautje van manlief). Nu wou ik deze schuin over mijn buik en heup. Maar nu vraag ik me af of dat heel erg vervormt als ik straks weer zwanger en bevallen ben. Wie heeft er een tattoo op de buik,heup en/of lies en hoe zag deze eruit na de zwangerschap?
    Ik ben nu dus al een keer bevallen en de huid is al opgerekt, zou dat wat uitmaken voor de tattoo en een 2e zwangerschap?

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb er 1 op m'n buik, richting m'n heup..

Het was een welpje ( baby tijger ) nu is het een baby tijger met striae :D
    Geen succes dus haha

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb er een boven mn borst.. Een dalmatier.. Das nu een teckel geworden.. :p Das dan wel niet op dezelfde plek maar ben veel afgevallen das een beetje hetzelfde idee.. Ik zou er even mee wachten of een andere plek uitzoeken..

4. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zou er mee wachten. Ik ken wel iemand die er een op die plek had en de tattoo zag er nog precies zo uit als voor de zwangerschap.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn collega had een dolfijn. Na haar zwangerschap was het een orka.

6. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Heb altijd begrepen dat een tattoo op je buik echt misvormd als je zwanger raakt of veel gewicht verliest/aankomt. Zou het dus absoluut niet doen

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb er 1 onder de buik net boven de schaamstreek aan de rechterkant

Nu zit er een flinke striem door heen .....

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zou t dan pas NA volgende zwangerschap......en wanneer je evt weer terug in vorm bent ;)
    Opzich een tattoo over bijv striae heen kan wel heel mooi worden,zodanig dat je de striae niet meer ziet, maar zou t zeker niet vooraf doen....

Als ik zie hoe mijn buik er nu uitziet.....nee daar had een tattoo echt niet mooi gebleven....

Die op mn voet heeft t echter wel zonder problemen overleefd, terwijl mn voet 2x zo dik was van t vocht ;)

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook. Ten eerste is de tattoo al lelijk gezet, maar nu ziet ie er echt niet mooi meer uit. Eigenlijk zou ik er iets over heen moeten doen, maar dat gebied is niet meer tattoowaardig dus vind ik het zonde van mijn geld :(
    Al met al zou ik er echt even mee wachten als ik jou was, je weet nooit hoe dat gebied eruit komt te zien na een zwangerschap

10. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik heb een tattoo op mijn bovenbuik, net onder mijn plexus, maar ehh... die is best uigerekt

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nou indd !

Als ik weer mooi ik vorm zou zijn geweest had ik er een nieuwe overheen laten zetten maar zo mooi is het allemaal niet meer dus ik laat er geen nieuwe over heen zetten

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn tattoo die ik na de 1ste heb laten zetten voor Moederdag.
    Na mij dochter was hij weer net zo als voor de zwangerschap.
    Ik ga er vanuit dat dit deze keer ook zo zal zijn;)

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Bij mij is het er niet mooier op geworden. Het was een Chinees teken, maar nu lijkt het nergens meer op. Het is maar een kleine tattoo, maar er lopen meerdere striemen doorheen. Dus ik zou wachten, als ik jou was.

Bekijk bijlage 395935

14. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik heb een tattoo zitten, net iets rechts onder dan waar babyangel hem heeft zitten, een vlinder. Na de zwangerschap van onze dochter was ie weer helemaal zoals die hoort te zijn, ik hoop na deze zwangerschap ook.

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik heb een tattoo rechts onderin op mijn buik. Na 2 zwangerschappen ziet hij er nog hetzelfde uit. De striae is vlak daarvoor 'gestopt' :)

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik zou het er niet op wagen, degenen waarbij de tattoo niet verpest is hebben echt geluk gehad dat hij net op een plekje zat die niet al te veel rekte.. maar dat kan je niet goed voorspellem met je buik.

bij je ribben/rug/polsen/enkels etc. heb je minder kans op uitrekken.

de tattoo's op mijn ribben/rug zijn iig mooi gebleven :)

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb een tattoo rechts onderin op mijn buik, ongeveer van bovenkant lies tot onderbuik maar helaas echt niet meer mooi
    je ziet duidelijk dat deze is uitgerekt en weer terug,
    erg lelijk geworden, lichte stukken ertussen etc

Ik hoop dat ze er nog wat moois van kunnen maken.
    dus ik zou zeker wachten.

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ikheb een kleine tattoo in mijn lies, die is gebleven zoals hij was.

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heb een vlinder op mijn onderbuik...richting de lies.
    Heeft bij mij niks geleden tijdens de zwangerschap,heb gelukkig ook geen striemen overgehouden..

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou zelf even wachten.. Ik wil er ook 1 op mijn ribbenkast en buik maar ga echt wachten tot ik klaar ben met kinderen krijgen;) ik ben idd bang dat een rups anders een vlinder wordt:p

Deel Deze Pagina