Hallo meiden, Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten (cadeautje van manlief). Nu wou ik deze schuin over mijn buik en heup. Maar nu vraag ik me af of dat heel erg vervormt als ik straks weer zwanger en bevallen ben. Wie heeft er een tattoo op de buik,heup en/of lies en hoe zag deze eruit na de zwangerschap? Ik ben nu dus al een keer bevallen en de huid is al opgerekt, zou dat wat uitmaken voor de tattoo en een 2e zwangerschap?
Ik heb er 1 op m'n buik, richting m'n heup.. Het was een welpje ( baby tijger ) nu is het een baby tijger met striae Geen succes dus haha
Ik heb er een boven mn borst.. Een dalmatier.. Das nu een teckel geworden.. Das dan wel niet op dezelfde plek maar ben veel afgevallen das een beetje hetzelfde idee.. Ik zou er even mee wachten of een andere plek uitzoeken..
Ik zou er mee wachten. Ik ken wel iemand die er een op die plek had en de tattoo zag er nog precies zo uit als voor de zwangerschap.
Heb altijd begrepen dat een tattoo op je buik echt misvormd als je zwanger raakt of veel gewicht verliest/aankomt. Zou het dus absoluut niet doen
Ik heb er 1 onder de buik net boven de schaamstreek aan de rechterkant Nu zit er een flinke striem door heen .....
Zou t dan pas NA volgende zwangerschap......en wanneer je evt weer terug in vorm bent Opzich een tattoo over bijv striae heen kan wel heel mooi worden,zodanig dat je de striae niet meer ziet, maar zou t zeker niet vooraf doen.... Als ik zie hoe mijn buik er nu uitziet.....nee daar had een tattoo echt niet mooi gebleven.... Die op mn voet heeft t echter wel zonder problemen overleefd, terwijl mn voet 2x zo dik was van t vocht
Hier ook. Ten eerste is de tattoo al lelijk gezet, maar nu ziet ie er echt niet mooi meer uit. Eigenlijk zou ik er iets over heen moeten doen, maar dat gebied is niet meer tattoowaardig dus vind ik het zonde van mijn geld Al met al zou ik er echt even mee wachten als ik jou was, je weet nooit hoe dat gebied eruit komt te zien na een zwangerschap
Nou indd ! Als ik weer mooi ik vorm zou zijn geweest had ik er een nieuwe overheen laten zetten maar zo mooi is het allemaal niet meer dus ik laat er geen nieuwe over heen zetten
Mijn tattoo die ik na de 1ste heb laten zetten voor Moederdag. Na mij dochter was hij weer net zo als voor de zwangerschap. Ik ga er vanuit dat dit deze keer ook zo zal zijn
Bij mij is het er niet mooier op geworden. Het was een Chinees teken, maar nu lijkt het nergens meer op. Het is maar een kleine tattoo, maar er lopen meerdere striemen doorheen. Dus ik zou wachten, als ik jou was. Bekijk bijlage 395935
Ik heb een tattoo zitten, net iets rechts onder dan waar babyangel hem heeft zitten, een vlinder. Na de zwangerschap van onze dochter was ie weer helemaal zoals die hoort te zijn, ik hoop na deze zwangerschap ook.
Ik heb een tattoo rechts onderin op mijn buik. Na 2 zwangerschappen ziet hij er nog hetzelfde uit. De striae is vlak daarvoor 'gestopt'
ik zou het er niet op wagen, degenen waarbij de tattoo niet verpest is hebben echt geluk gehad dat hij net op een plekje zat die niet al te veel rekte.. maar dat kan je niet goed voorspellem met je buik. bij je ribben/rug/polsen/enkels etc. heb je minder kans op uitrekken. de tattoo's op mijn ribben/rug zijn iig mooi gebleven
Ik heb een tattoo rechts onderin op mijn buik, ongeveer van bovenkant lies tot onderbuik maar helaas echt niet meer mooi je ziet duidelijk dat deze is uitgerekt en weer terug, erg lelijk geworden, lichte stukken ertussen etc Ik hoop dat ze er nog wat moois van kunnen maken. dus ik zou zeker wachten.
Heb een vlinder op mijn onderbuik...richting de lies. Heeft bij mij niks geleden tijdens de zwangerschap,heb gelukkig ook geen striemen overgehouden..
Ik zou zelf even wachten.. Ik wil er ook 1 op mijn ribbenkast en buik maar ga echt wachten tot ik klaar ben met kinderen krijgen ik ben idd bang dat een rups anders een vlinder wordt