n.a.v. huis te koop en verkocht topic, tips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door faye24, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo,

Na aanleiding van het huis verkocht topic vroeg ik me iets af. Wat doen jullie om je woning zo goed mogelijk aan te prijzen( leuke bloemen, extra likje verf,scherpe vraagprijs ect..) Ook nog tips om het hoofd een beetje koel te houden? Ons huis staat nu bijna een jaar te koop en we hebben het hier zo gehad:( Willen zo graag weg, soms vliegt het ons een beetje aan. De makelaar zegt dat uiteindelijk alles wel een keer verkocht wordt, maar volgens mij is dat een verkooppraatje:( Dus tips, kom maar op!

2. levy

levy Lid

29 jan 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het met de makelaar eens, het is op het moment gewoon een beroerde tijd. Ons huis staat nu ook meer dan een jaar te koop, ik werd er ook moedeloos, willen ook graag weg, een tuin voor de kleine etc. Maar heb me er nu bij neer gelegd dat het nog wel even gaat duren en maak er het beste van.

Je kan een ander evt. na de foto's laten kijken, die zien vaak andere dingen dan wat jij ziet, het is tenslotte je eigen inrichting.
    Evt. een donkere muur licht verven en het zo ruimtelijk mogelijk laten lijken.

Succes!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik weet niet wat jullie tot nu toe zelf hebben gedaan? Ons huis is verkocht na 1 jaar te koop te hebben gestaan. Uiteindelijk hebben wij verkoopstyliste ingehuurd. Die kijkt heel anders naar je huis en met kleine aanapassingen is het huis voor grotere doelgroep aantrekkelijker geworden. Wat er gebeurt is: alle muren zijn wit geverfd (het was eerst creme). Hierdoor hoogte alles ruimer en frisser. De meubels zijn wat geschoven om nog meer ruimte te creeren. De persoonlijke smaak is eruit gehaald en en met andere accessoires is het aantrekkelijk geworden voor grotere doelgroep. Uiteindelijk zijn nieuwe foto's geplaatst. Hierna is ons huis na 1 maand verkocht.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat zei onze makelaar ook, maar bij ons in de buurt staat zooooveel te koop. Dat ik vond dat we er wel uit moesten steken en hem zo af mogelijk moesten maken.
    We hebben (bijna)alle muren wit geverft een een hoop frutsels weg gedaan. We hebben een nieuwe vloer gelegd in de waskamer en mooie plinten gelegd.
    We hebben een nieuw badkamermeubel geplaatst en vorige week zelfs een inbouwvaatwasser aangeschaft!!
    Ondanks de witte muren kleden we het wel warm en gezellig aan.

De vaatwasser is echt niet alleen voor de verkoop, maar omdat het nu al zooo lang duurd, is de hoop een beetje vervlogen dus maken we het nu ook heerlijk naar onze eigen smaak. En maken we het onzelfs zo luxe mogelijk ;).

Succes!!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier hebben we inmiddels al gewit, meubels veranderd,in prijs gezakt, nieuwe foto's en helaas nog niets. Ik heb ook flinke baalmomenten maar probeer er maar gewoon het beste van te maken. Er staan hier zoveel appartementen te koop dus dat helpt ook niet mee;)

Misschien even foto's plaatsen of een link van funda zodat we mee kunnen kijken?

Wij gaan binnenkort ook een nieuwe foto van de huiskamer maken aangezien we inmiddels een hoekbank hebben en nieuwe meubels (niet speciaal voor de verkoop gekocht maar die wilden we al:p) en de woonkamer er nu ruimer uit ziet.

Ik hoop dat het snel verkocht mag worden meid!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oja, dat vergeet ik idd ook nog.
    We zijn al 3 keer in de prijs gezakt en we hebben al 3 keer ( !! ) nieuwe foto's laten maken. Nu moeten er weer nieuwe foto's gemaakt worden, ivm het nieuwe badkamermeubel, nieuwe vloer en de vaatwasser!
    Ach.. zo houden we de makelaar ook aan het werk.
    Ze zegt toch dat er nauwlijks wat te doen is!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha hier dus net zo:D
    Heb soms toch het gevoel dat ze niets doen dus laat ze maar werken hoor!

Deel Deze Pagina