emand ervaring of verstand met erg laag vitd?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik krijg ook 50.000 eenheden, ik moet het 1 keer in de week in nemen,

het was elke dag... omdat ik op vit d gehalte van 8 zat.

vanwege dagelijks prednison gebruik moet ik het ook blijven gebruiken.

ik vind het zelf wel afgrijzelijk vies smaken, ik moet er steeds bijna van spugen,

het enige waar ik het enigzins mee weg krijg is met ranja, en dan flinke scheut ranja, 1 ml vit d erbij, en dan water er door...

maar yogurt eten of andere draken.... dan gaat alles naar dat vieze vit d smaken,

(vind ik :p)

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meiden,

Even een update via mijn telefoon. İk had gisteren de kinderarts van Batuhan gesproken. En dacht vraag het even aan haar. Zij vond het ook behoorlijk laag en zei dat ik met 1 tablet per dag niet opnpeil kan komen. İk lig haast de hele dag op bed. Batuhan heeft ook pfeiffer dus als hij op bed speelt/slaapt ga ik ook meteen even liggen. De kinderarts zou het voor mij oerleggen met een internist. Was al een aantal kaar geleden een keer in dat ziekenhuis bij een internist geweest. Dus waarschijnlijk ga ik weer daar heen. Als ze meer weet gaat ze mij terugbellen.

İk ben ook gebeld door een ander ziekenhuis waar ik onderbehandeling ben voor mijn maagband. En zij vond het extreem laag en kreeg een afspraak voor 29feb bij een internist om te kijken waarom hij zo laag is en voor verdere onderzoeken.

Dus wacht nog even de kinderarts af. En hoop dat ik daar terecht kan bij de internist. Want dat andere ziekenhuis ga ik alleen voor mijn maagband. Heb liever dus het ziekenhuis waar batuhan ook onderbehandeling is.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lennylen die van jouw ook al zo laag :( gelukkig heb je het drankje gekregen. Hopelijk is het snel weer op peil.

Jammer dat mijn huisarts het niet schrikbarend laag vindt en dat ik gewoon 1 tablet waar vitd ook in zit moet innemen. Terwijl ik mij echt zo slecht voel.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @mejojo jij ook al zo laag. Voelde jij je ook zo moe en depressief? Voelde je, je een stuk beter na het gebruik van het drankje? Hoe hoog/laag is je waarde nu?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je meid? Heb je inmiddels een drankje of slik je nu veel tabletjes zodat je waarde toch hoger word?

Deel Deze Pagina