tijdelijk ergens anders wonen

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairytale, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hallo

Wij hebben een huis gekocht. En kunnen er over een paar maandjes in. Nu willen we tijdelijk bij mijn ouders wonen. Die wonen bij ons in de straat. Waar moet ik allemaal op letten. En wat moet ik regelen?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    In ieder geval de inboedelverzekering laten weten dat je inboedel zich op een ander adres bevindt. Ik neem tenminste aan dat je je meubels op gaat slaan.

Verder zou ik het niet weten. Succes in ieder geval en gefeliciteerd met je huis.

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Overleggen met leveranciers van telefoon, kabel etc hoe dat aan te pakken. Als je moet afsluiten en weer aansluiten op je nieuwe adres omdat je een periode helemaal geen adres hebt zit je misschien aan een ander nummer, extra kosten etc.

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

Wij wonen nu tijdelijk in een vakantiewoning, omdat wij ons huis al verkocht hebben en pas over 1,5 maand in ons nieuwe huis kunnen. Denk aan: adreswijzigingen, g/w/l opzeggen en inderdaad de wijzigingen doorgeven aan je verzekering. Daarnaast moet je bewust gaan inpakken: waar wil je nog bij kunnen in de tussentijd en wat kan voor een paar weken achteraan de rij met verhuisdozen komen te staan ;)

5. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Bedankt! Heb bepaalde dingen al geregeld. Maar er komt veel bij te kijken hoor! Dat inpakken is inderdaad handig.

Deel Deze Pagina