Embryo na ontdooiing 100% in tact gebleven?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by chantalroel, Dec 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalroel

Jul 26, 2012
    60
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo dame's

20 dec hebben we onze 2 terug plaatsing gehad.
    De ingevroren embryo was goed door de ontdooiing gekomen.
    Onze embryo was 8 cellig en met de ontdooiing waren alle 8 de cellen in tact gebleven. Dus onze embryo is 100 % in tact gebleven. Hier waren we super blij mee en geeft ons veel hoop.
    Bij de vorige terug plaatsing was onze embryo 7 cellig en waren er 3 cellen in tact gebleven na de ontdooiing. na 6 weken zwangerschap hebben we helaas een miskraam gekregen.
    (ik hoop dat ik het zo goed uitleg)
    hebben we nu meer kans op een goede zwangerschap of heeft dat er niks mee te maken?
    Iemand ervaring?
    Wij mogen Donderdag 3 jan testen

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het heeft niks met de kans op een zwangerschap te maken. Het gaat erom of je embryo na het ontdooien verder gaat met delen en gaat innestelen. Succes!

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #3 merah, Dec 30, 2012
    Last edited: Dec 30, 2012
    Eens met mijn voorganger. Dat alle 8 cellen nog in tact waren zegt niets over de vitaliteit van de cellen, al geeft het natuurlijk wel goede hoop. Maar een 6-cellige kan net zo veel kans geven. Een betere indicatie is hoeveel cellig het embryo was bij terugplaatsing tov. toen hij net ontdooid was. Weet je dat?

Volgens mijn gyn is er altijd schade door vriezen em dooien, dat is onvermijdelijk. Maar stel, hij wordt als 8cellige ingevroren, na ontdooien zijn het er nog 6 en op moment van terugplaatsing alweer 10 of 12 (of meer). Dan geeft dat een goede indicatie. Zijn er van de 8 maar 6 over gebleven en bij terugplaatsing zijn het er nog steeds 6 of 7, dan geeft dat minder kansen.
    Sterkte met wachten!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Jep, eens met bovenstaande!

5. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Ja, hier ook eens met bovenstaande schrijvers. Maar het maakt ook allemaal niet uit. Ik heb 2 verse tp's gehad (1x1 en 1x2 A'tjes), daarvan 1x niet zwanger en 1x vroege miskraam. Ik heb ook 2 cryotp's gehad, een keer Bklasse, niet zwanger en. De laatste keer C klasse na ontdooiing. En dat C'tje ligt momenteel op mijn borst te slapen....dus nogmaals, elke kans is er een en een betere kwaliteit biedt meer kans, maar een mindere kan nog steeds!

6. chantalroel

Jul 26, 2012
    60
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hey Dame,s
    Bedankt voor jullie reactie
    Had de hoop dat deze misschien van betere kwaliteit was. Maar inderdaad het embryo moet zich gaan delen en innestelen.

Dopey: wat bedoel je met b en c klasse.

Share This Page