Kan je hcg dan nog stijgen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamamara, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamara

mamamara Nieuw lid

21 mei 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het hartje niet meer klopt, kan het hcg dan nog stijgen? Ik krijg steeds donkerdere testen, maar kan het dan toch zijn dat het mis is?

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb je al een echo gehad?
    Het kan wel hoor. Bij ons was het hartje met 9 weken gestopt.daar kwamen we achter toen ik 11 weken was, miskraam kwam pas twee weken daarna. Testte een week na de miskraam nog positief.

3. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang je het vruchtje draagt zal je HCG in je lichaam blijven. Je HCG kan tussen de 4 en 6 weken na een miskraam nog in je lichaam zijn. Na een miskraam neemt het HCG langzaam af. Vandaar de positieve test. Sterkte!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ja dan is het een missed abortion. Je lichaam heeft niet door dat het kindje niet meer groeit en dat het een spomtane miskraam in gang moet zetten.. dan blijft je hcg gewoon stijgen.
    Ik denk alleen ... je bent bang dat er evt iets mis Kan zijn.. er is niets aan de hand toch? Geen bloed geen kramp.. gewoon onzekerheid :) Probeer vertrouwen te hebben, 90% kans dat het goed zit :)

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij stijgt je hcg niet (veel) meer als je een miskraam hebt... Toen ze bij mij nog niks op de echo zagen hebben ze 2 x op hcg geprikt en die moest toen flink gestegen zijn, als dat niet zo was dan zou het een miskraam zijn... Aan de hcg waardes zien ze ook hoe ver je ongeveer bent..

6. cindy1985

cindy1985 Lid

25 mei 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heet een gemiste miskraam, in het engels ook wel missed abortoin miskraam maar je hcg stijgt dan niet meer, het kan wel gelijk blijven en zal daarna weer zakken. Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina