He meid wat onzeker, Mijn verhaal is net iets anders maar wellicht dat het je toch een hart onder de riem kan steken. Ik liep bij de fertiliteitsarts ivm 7 miskramen. Na mijn positieve test mocht ik langskomen met 7 weken. Echter door mijn zware onzekerheid ben ik met 6.3 naar een medisch echobureau geweest, en zag daar een mooi kloppend hartje en qua metingen precies 6.3. Toen ik in het ziekenhuis kwam ook een mooi kloppend hartje maar zij meette 6.2. Ik was Helemaal in de veronderstelling dat het weer niet goed zat. De weken erna verschillende echo's gehad op eigen kosten als bij de gynaecoloog. En bij elk apparaat verschillende uitgerekende data, met wel een week verschil ertussen. Pas met de officiële termijn echo met12 weken werd bij de gynaecoloog de juiste uitgerekend data gemeten. Ondertussen nu op de helft, dus meid geef de moed niet op! Ik duim voor je
Heel veel sterkte met het wachten... Dan duurt 2 weken erg lang. Wel fijn dat er een hartactie te zien is.
Bedankt Masrya, dat klinkt positief inderdaad. Zal voor jou ook heftig geweest zijn. Fijn dat het goed gekomen is, dit helpt mij om ook nog hoop te hebben. Josephine en meisje, ook bedankt voor jullie berichtjes!
Hoi! Ik kreeg een echo met 7w3d (dacht ik) maar de gyn. kwam met de meting uit op 6w3d dus werd een week terug gezet. Het hartje klopte gelukkig wel al, maar ik was heel erg onzeker! Ik mocht na iets minder dan 2 weken terug komen en de kleine was gelukkig goed gegroeid en ben weer 2 dagen vooruit gezet. Dus volgens mij komt het wel goed .
Wanneer mag je weer voor en echo komen? Hoe voel je je nu? Leef met je mee. Ik mag as dinsdag weer voor een echo komen, dan moet er hartactie zijn. Heb nog wel allerlei zwangerschapskwaaltjes maar dat had ik bij mijn eerste ma ook. Ik ben heel zenuwachtig voor dinsdag.
Dank je wel, Aleeya! Klinkt positief. Zal voor jou ook moeilijk geweest zijn, die weken wachten! @fauna, volgende week woensdag mogen we weer komen. Dan moet er echt duidelijkheid zijn. Heb soms wat steken maar geen bloedverlies. Ben erg onzeker, soms wel een beetje positief. Tijd gaat ook zo langzaam. Mijn misselijkheid is weg maar m'n borsten doen wel nog erg zeer. Oooh dinsdag al, ik ga duimen voor je!! Heel veel succes, hoop zo dat het hartje klopt!
Bedankt, zonnetje. Ik blijf ook in m'n achterhoofd houden dat de kans groot is dat het niet goed is. Het blijft natuurlijk vreemd, mijn vorige echo's.
Hoi juffie ik zag dat je een berichtje had geplaatst dus hoopte dat je misschien al meer wist, helaas nog in onzekerheid zie ik. Kan je niet vragen of je toch eerder mag komen? Kan me voorstellen dat je op bent van de spanning. Wat lief van je dat je vraagt hoe het hier gaat, nog steeds wel beetje bloedverlies. Gisteren was er op de echo te zien dat ik zwanger ben van een tweeling, 1 met hartactie en geschat op 7.4 weken de andere 6.6 weken zonder hartactie. Grote kans dat het vruchtje zonder hartactie niet goed zit. Volgende week maandag mogen we weer voor een echo ( ik heb de stiekeme hoop dat ze het dan beide goed doen). Ik blijf duimen voor je en hoop toch op een goede afloop. Knuffel
Jeetje Fauna, wat fijn om te horen!!! Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw hele verhaal. Hiervoor dus met 6.3 alleen een echo gehad? Of daarvoor ook nog 1? En waren er toen alleen 2 vruchtzakken te zien of ook 2 embryo's? Ga heel hard voor je duimen dat het met beide goed blijft gaan! Ik heb er vandaag over getwijfeld om toch de vk te bellen maar besloten dat ik ga wachten. Ik wil gewoon meer zekerheid en als ik nog 1 week wacht is er meer kans op duidelijkheid. Plus dat mijn partner nu al 3x een dagdeel vrij heeft moeten nemen en hij niet zomaar vrij kan krijgen. Wil natuurlijk wel dat hij erbij is. Gisteren voelde ik ineens weinig meer, dacht echt dat ik een miskraam zou gaan krijgen. Vandaag (gelukkig) weer pijnlijke borsten en groei baarmoeder gevoel.
Helaas, net terug van de vk en geen embryo meer te zien. Gewoon weg! Nog steeds snap ik er niks van dat hij zomaar kan verdwijnen. Vruchtzak nog wel te zien dus moet nu gaan nadenken of ik wil afwachten tot deze zelf loslaat, pillen slikken om op te wekken of curretage. Voel me zo verdrietig..