Hallo allemaal, Ruim 2,5 jaar geleden begonnen we het medisch traject voor een 2e wonder. We hebben een prachtig wondertje in 2015, icsi-d poging 1een 4 cellige cryo tweede cryo. Hadden toen nog 3 cryo 's over, maar helaas bleven die niet plakken. Toen 6 iui Icsi 1-d 1 vers twee cryo' s allemaal prachtige blasto, niks nestelde in. Icsi 2-d Weer 1 vers en twee cryo's allemaal prachtig blasto, maar ook hier nestelde niks in. Geen enkele positieve test. Voor test datum ongesteld. En nu icsi-d 3 de allerlaatste. Hormonen gespoten en punctie achter de rug. Gevraagd of ze mij op dag 2 terug wilden plaatsen. Omdat die 5 jaar geleden bij mij bleef zitten. En blasto 's bij mij dagen na tp werden afgestoten. Dus nu zitten we hier in de slopende wachtweken. Met 2verse 8cellige embryo in me buik. Vind het zo spannend en nog moeilijk om er in te blijven geloven. Nu heb ik 10.000 pregnyl gespoten voor de punctie. Anders altijd 5000 Ik heb asprine gekregen tijdens deze tp. Is 8 cellig i.p.v blasto. En het zijn er nu 2 i.p.v 1 Hoop zo dat er 1 blijft plakken en dat we nog een wondertje mogen krijgen.
Wat spannend voor je zeg! Herkenbaar ook, wij zitten ook in de derde poging voor tweede kindje. Over een week de laatste terugplaatsing, we overwegen om er dit keer 2 te doen.. Ik hoop voor je dat dit m gaat worden, heel veel succes deze wachtdagen!