Embryo verdwenen na 7/9 weken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by juffie1987, Nov 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie1987

Oct 21, 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Vandaag bij mijn vk geweest voor de vierde echo. Dit omdat het steeds onduidelijk was of het wel goed groeide (eerste echo kwam niet overeen met aantal weken). Daarna wekelijks een echo. Het groeide wel en er was op de laatste 2 echo's hartactie te zien. Twee weken terug voor t laatst geweest, toen was het niet goed op te meten maar dus wel nog hartactie. Vandaag was er ineens op de echo niks meer te zien. Nergens een embryo. Je zag alleen een groot donker vlak. Vk legde uit dat dat vocht was dus dat de vruchtzak er wel gewoon nog is en die (na overleg) wordt volgende week verwijderd met een curretage.
    Nu vroeg ik mij af hoe het kan dat een embryo 'oplost'. Hij is sowieso 7 weken geworden. Heb geen bloedverlies gehad. Vk zei alleen maar dat dat soms zo is, kreeg geen uitleg.
    Alvast hartelijk bedankt voor een reactie.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi juffie 1987,

door omstandigheden ben ik een tijdje niet in de gelegenheid geweest vragen te beantwoorden, excuses. Mocht je nog een vraag hebben, stel deze gerust. Ik ben er weer!

Groeten Brigitte

Share This Page