Litteken eerdere keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Warboel, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik had een vraagje en ik hoop dat één van jullie weet wat dit kan zijn en bovenal: of het kwaad kan.

Ik ben bij zowel mijn eerste, als tweede zwangerschap bevallen d.m.v. een keizersnede.

Nu ben ik inmiddels bijna 17 weken zwanger van ons derde kindje en ik heb last van steken links onderin, ter hoogte van mijn eerdere litteken(s).
    Ze komen onregelmatig, meestal bij beweging en het gevoel trekt dan ook door naar mijn lies en een stukje van mijn bovenbeen.

Nu ben ik waarschijnlijk door mijn hormonen even wat minder realistisch, maar ik ben stiekem toch wat bang dat het litteken kan scheuren tijdens de zwangerschap? Hoewel ik al eerder gehoord heb dat dit vrijwel onmogelijk is.

Op de pijnlijke plek voel ik ook een hard stuk (litteken) weefsel?

Wellicht dat het pijn doet omdat de rek ook er weer in gaat? Al gok ik dat mijn litteken inwendig al hoger moet zitten.

Groetjes,
    Warboel

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Warboel,

door omstandigheden ben ik een tijdje niet in de gelegenheid geweest vragen te beantwoorden, excuses. Mocht je nog een vraag hebben, stel deze gerust. Ik ben er weer!

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina