Hoi meiden Na 3 mislukte icsi heeft de arts ons embryoglue voorgesteld bij een nieuwe icsi poging omdat het embryo maar niet wil inestellen de laatste hadden we twee emmy laten terug plaatsen van goede kwaliteit maar niet wou lukken Zijn er damens die hier ervaring mee hebben en is er een zwangerschap door ontstaan ? liefs Marleen
Welke arts heeft je dat voorgesteld? Ik heb het ooit in Dusseldorf voorgesteld. Als ik het perse wilde, wilden zij het wel voor me bestellen en een flinke rekening (rond de 500 euro meende de embryoloog) sturen, maar ik kon beter het geld dan direct in de plomp gooien, althans dat was kort gezegd de strekking van het verhaal van de embryoloog. Sorry, klinkt niet optimistisch hé Waar ben je onder behandeling? Heb je al eens immunologische onderzoeken ondergaan? Er is zoveel meer nodig dan dat het 'gewoon blijft plakken'...
hoi maartje ik ben in behandeling in het UZA in edegem en de arts vertelde dat we een goede 125 euro moeten betalen ervoor uit onderzoek is gebleken dat alles in orde zou zijn enkel dat het niet wil innestellen en dat dit voor ons wel is slaagkans zou kunnen hebben liefs marleen
Aha, nou daar is het dus in ieder geval een stuk goedkoper Ik wilde het eerst ook heel graag, maar toen ik mij er verder in verdiepte geloofde ik niet meer dat dat in ons geval de oplossing zou zijn. Het is trouwens geen lijm zoals de naam doet vermoeden. Ze voegen een enzym toe aan de vloeistof waar de emmy in zit zodat het makkelijker zou innestelen. Ofzo... Tis alweer een poosje terug dat ik me in embryo glue had verdiept. Niet lullig ofzo, maar genoeg meiden denken dat 'alles' al onderzocht is, terwijl in werkelijkheid slechts een klein deel onderzocht is. Weet je je schildklierwaarden? Heb je immunologische onderzoeken laten doen? Heb je je vitamine D laten onderzoeken? Is bij je vorige pogingen Assisted Hatching gedaan? Heb je kijkoperaties gehad? En dit is nog slechts een heel klein deel van wat mogelijk is.... Ik hoop voor dat je er nog flink wat positief ervaringsdeskundige dames zullen reageren. Maar nog even verder te kijken dan wat een arts in eerste instantie adviseert kan nooit kwaad, maar daarom opende je denk ik ook wel dit topic Heel veel succes!! (hier is uit immunologische onderzoeken het één en het ander gebleken en ben ik zwanger geraakt nadat ik hier behandeling voor had gekregen. Niet dat dat ook perse bij jou zou helpen, maar wie weet helpt het jou je puzzel weer iets op te lossen)