Wanneer positieve test cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Asley, 21 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

5 jaar geleden hebben we een verse terugplaatsing gehad (icsi) van ons zoontje. Toen heb ik lang kunnen wachten met testen en testte ik meteen op 13dpo zo positief als maar zijn kon.

nu hebben we net onze enige cryo terug geplaatst en we weten niet of wel het hele traject nog een keer aan kunnen… ik kon dit keer helaas niet wachten met testen en heb de moed een beetje verloren. En als dat zo is probeer ik mij ook te beseffen dat we al heel blij moeten zijn met ons zoontje. En dat was/ben ik ook. Maar als je eenmaal weer zo in het traject zit worden je gevoelens en verwachtingen toch weer behoorlijk beïnvloed.

Nu ben ik 11dpo en de test was zo wit als maar zijn kon.. terwijl ik bij mijn zoontje dus over 2 dagen al een super positieve test had…

nu las mijn man dat cryos er over het algemeen wat langer over doen? Wat denken jullie? Was ik veel te vroeg? Of moet ik er vanuit gaan dat het waarschijnlijk niet gewerkt heeft? Zeker gezien ik bij mijn zoontje dus al heel snel een hele hele positieve test had….

Deel Deze Pagina