Een string heeft een Amerikaanse vrouw ernstig verwond. Bij het aantrekken van het pikantje broekje schoot een metalen onderdeel hiervan in haar oog. Volgens de 52-jarige Macrida Patterson is hierdoor haar hoornvlies beschadigd. Genoeg redenen voor de Amerikaanse om Victoria's Secret, de fabrikant van de string, aan te klagen. Volgens haar advocaat heeft de vrouw namelijk dagenlang niet kunnen werken door het voorval en heeft ze blijvende schade opgelopen. Victoria's Secret krijgt echter niet de kans het ondergoed aan een onderzoek te onderwerpen, want Pattersons advocaten willen het ondergoedje niet overhandigen. tjah
Mijn eerste gedachte: "Zou ze haar maat 48 in een string maat 36 hebben gewurmd?" Hoe krijg je het anders voor elkaar om er onderdelen af te laten vliegen?
Een string met metalen onderdelen? Bovendien echt weer Amerika om dan Victoria's Secret aan te klagen als er iets in je oog springt. Er kunnen ook knopen van je broek af springen ofzo . En inderdaad, misschien moet ze volgende keer maar iets in haar eigen maat kopen ! Even gezocht, hierbij een filmpje met een plaatje van de desbetreffende string http://www.mahalo.com/Macrida_Patterson !
iik zal eerlijk toegeven.... toen ik het las dacht ik dat ze er mee was blijven hangen ofzo en hij tever er door getrokken zou zijn ofzoiets
oke heb het filmpje ook even bekeken er zat een metalen hartje aan die vast zat met nietjes :s erg vaag allemaal toch maar is in der eigen maat lijkt me verstandig
Mocht ze winnen (en dat gebeurt vast, alles kan in Amerika ) dan heeft ze vast genoeg schadevergoeding om voor de rest van d'r leven veilig Sloggi ondergoed te kopen
Inderdaad, een veilige sloggi die je tot onder je oksels kunt optrekken, daar kan toch niets mee gebeuren .