EMC Rotterdam prutsers, wie ook dezelfde ervaring??? Nu of Dusseldorf of Gent..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poppetje77, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ben afgelopen december voor mijn eerste poging ICSI naar het Erasmus in Rotterdam gegaan.

Hiervoor heb ik alle testen gehad en bloedonderzoeken. Alles bij mij bleek in orde. Mijn partner had te weinig zaadcellen 0,1 milj. bewegende per ml).

We zijn december begonnen met 450 gonal f en vanaf dag 6 cetrocide. Bij de punctie hebben ze 9 eitjes eruit gehaald waarvan ze er 7 hebben geïnjecteerd met zaad. Hieruit is maar 1 embryo ontstaan en die was op dag 3 3 delig. Zij hebben deze niet teruggeplaatst omdat ze dit niet succesvol achtte. Dit nieuws kwam gisteren erg hard aan.

Vandaag heb ik een gesprek gehad en het Erasmus MC wil de behandeling stoppen. Zij zeggen uit het niets dat het aan mijn eitjes liggen, die zouden ouder zijn dan ik ben. Ik heb het gevraagd maar zij hebben mijn eitjes niet onderzocht en waren dit niet van plan. Op de vraag of er een tweede keer kwam om te kijken of het resultaat weer zo zou zijn antwoorde ze simpel dat ze dat niet gingen doen want hij dacht dat al zou er een emmy zijn, hij verwacht niet dat ik een goede zwangerschap kan volbrengen. Dat terwijl er vorige week nog werd gezegd dat alles er goed uit zag, mijn baarmoederslijmvlies zo mooi is.

Jullie snappen, ik ben echt pissig, ik wil niet eens meer verder. Ga wel naar een ziekenhuis wat wel vertrouwen heeft en wat het onderzoekt waarom iets niet lukt zonder iets te roepen zonder gegronde basis.

Voor mij EMC, jullie zijn prutsers!!!!!

2. Nouja, wat belachelijk zeg!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Vond ik ook, via hun site een klacht ingediend..

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Jeetje, vind dit wel heel vreemd om dat na 1 poging zo te roepen! Ik zou daar inderdaad geen enkel vertrouwdlen in hebben. Het kunnen zoveel oorzaken zijn! En eicelkwaliteit is niet te testen! Dat kan elke maand weer anders zijn!
    Succes in ieder geval! Hopelijk vind je snel een ander ziekenhuis dat WEL vertrouwen in je heeft!!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij gaan ook naar het buitenland uitwijken waarschijnlijk, daar zijn ze veel verder.

en tja, het kan volgende maand anders zijn met mijn eitjes maar ze hebben geen bewijzen dat ze nu slecht waren, ze denken het.. maar zij denken ook weleens verkeerd. Kan ook nog zijn dat zijn zaad een stukje mist. Dat onderzoeken ze bv in België wel..

Conclusie, ik zou het ziekenhuis never meer aanraden. Na 1 poging stoppen, hoe kortzichtig..

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Loop zelf in Dusseldorf!! Top kliniek!!!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Doen ze daar ook iets om eicellen te laten delen net als in Gent? En als het niet lukt onderzoeken ze waarom?

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja in DD gebruiken zze een embryoscoop. Dus een tp pas op dag 5. Ik weet nu ik in dusseldorf loop dat mijn eicelkwaliteit ook niet goed. Ik moest daarvoor DHEA gaan slikken. Hopelijk werkt het! Over 2maanden start ik weer.

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ben dus ook al zo geweest dat ik DHEA heb besteld en zo ga slikken. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, werkt het dan wel.. :)

Toch vind ik het EMC dom, hoe kun je dingen roepen zonder onderzoek. Toen ik verwees naar mijn AMH en DHEA werd ik gewoon een soort van uitgelachen, dat was een hype en niet aantoonbaar dus onzin.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Morgen Gent bellen en DD mailen. Mijn verzekering heeft een contract met Gent dus gaan het eerst daar proberen.

11. nienke1979

21 jan 2013
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg, wat een bot antwoord zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je erg kwaad bent! Wij hebben 2 ICSI behandelingen gedaan in Albert schweizer in combinatie met erasmus. Nu zijn we net overgestapt naar MC kinderwens in Leiderdorp. Dat is een kliniek, vindne wij veel persoonlijker. Ook is de medicatie anders. Wij hebben er om meerdere redenen een gped gevoel bij, dus je kan altijd op intake gaan.
    Ik wens je veel succes en geluk!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je wel, ik liep voorheen ook bij het ASZ, bij dr Rijnsaardt maar omdat manlief toen zo weinig zaad had, dacht ze dat er TESE nodig was en dat doen zij niet. Vandaar naar het EMC, nou bleek daar dat hij er inmiddels voldoende heeft voor normaal. Maar het ASZ is al veel fijner, althans wel de gyneacoloog.

Nu naar Gent, en aan de telefoon zijn onze zuiderburen al veel vriendelijker. De intake is vroeg, dus gaan met valentijn maar naar een hotel in Gent, rot. :D

Deel Deze Pagina