Dag meiden, Ik ben sinds april dit jaar bezig met IVF. We hadden 1 vers en 1 cryo: allebei mislukt. Tweede ICSI dan 2 vers en geen cryo's: ook mislukt. Dan testen gedaan: hysterscopie en bloedonderzoek(nog geen uitslag), baarmoeder was ok. Nu hadden ze bij controle gezien dat er een cyste op mijn eierstok zat. Die hadden ze in feite al gezien in juni voor de tp van de cryo, maar ze zeiden er niet veel van. Nu dus wel, donderdag naar dokter geweest, de maandag ben ik al geopereerd. Het was een endiometriose cyste. Wat ik super raar vond eigenlijk want ik had nog nooit last gehad van cystes en nu ik hormonen neem is er opeens wel 1. De gynaecoloog zegt dat het niet kan komen door stimulatie maar dat het wel kan verergeren via stimulatie? Ik vind dat toch wel vreemd, zijn er nog dames die dat gekregen hbb tijdens stimulatie? Ik moet nu ook drie maanden lang, iedere maand een inspuiting krijgen, zoladex of zoiets. Dient om de eierstokken eventjes tot rust te brengen. Zijn er nog meiden die dat moeten doen hebben nadien? Dus ja nu een verplichte rustpauze van drie maand. Ik begin de moed te verliezen, zo is er telkens iets he... Eerst eileiders verwijderd, dan mislukte pogingen, ook een tp gehad bij te dun bms, dan cyste en nu zou ik endiometriose hbb... Wat nog allemaal...