Als ik heb gestofzuigd komt er iedere keer een grote zwarte spin te voor schijn? En dan ook nog op een plek zodat ie opeens in je gezicht zit. Loop net de trap met Mn meisje in Mn armen. Zit er dus een vieze grote spin op de rand van trap. Voor mijn gevoel dus vlak in Mn gezicht. Gillen en schrikken ging niet omdat ik een slapend baby'tje in Mn armen draag. Mn man is niet thuis dus ik moest wat doen om veilig boven te komen. Dus heb een slipper van Mn man boven op die spin gegooid. Ligt nu nog op de trap De vorige keer zat ik op de wc. Ik kijk naar de linker muur en verveel me en draai Mn gezicht naar de rechter muur. En echt weer in Mn gezicht een Fucking grote zwarte spin. Ik viel van de schrik bijna van de pot af. En altijd als ik heel het huis heb gestofzuigd. Ben ik de enige of hebben jullie ook opeens visite na het stofzuigen?
Haha, nee eigenlijk niet . Staat jullie stofzuiger misschien in de meterkast oid?? Grote zwarte spinnen vormen wel vaak paartjes, dus als er 1 is, is er ook altijd nog het mannetje of vrouwtje ervan
Idd bolkje, spinnen hebben altijd een partner Hier geen last van maargoed, ik pak een spin rustig in m'n handen en zet hen buiten weg. Ik maak ze nooit dood en ben er helemaal niet bang voor
Nee eigenlijk nooit, gelukkig, ben echt als de dood voor spinnen. Ja ik weet het ben absoluut niet rationeel, maar ik vind ze gewoon echt afschuwlijk.
Die 'normale' spinnetjes vind ik niet zo eng. Maar die dikke grote huisspinnen die zeg maar te voorschijn komen in het najaar brrrrrr. Weet je dat die beesten tikken op de vloeren met hun poten Echt, ik heb 1 keer zo'n beest dood gemaakt en dat ging zo: Eerst de pantoffel erop, bovenop die pantoffel een schoen, en daarboven op stond ik met schoenen op de schoen/pantoffel. Heb het laten liggen, mijn vriend mocht het opruimen, ik durfde het niet ondanks dat ik zeker wist dat hij dood was brrrrrr
Dat had ik ook altijd!!! Daarom stofzuig ik nu gewoon niet meer grondig/goed. Volgens mij helpt het So far, so good. *flies away*
Jaaa dat had ik een keer op mijn slaapkamer (zolder nog thuis) Ik hoorde steeds tikketikketikketikketikke.. En had mijn bril niet op, dus zag zowat niks. Maar ik zag ineens ''iets'' langs de muur op de grond rennen. Ik dacht nog.. oh een muisje.. ach ja. En ging weer slapen. Even later hoorde ik die tikketikketik onder mijn bed door komen, en door naar beneden om te kijken. Echt 3 cm van mijn hoofd af een enorme spin Heb mijn beddengoed gepakt en een week lang niet meer op mijn kamer geslapen. Ook hier thuis, zag een spin rennen en hop onder de bank. Man heel de bank aan de kant gehad.. geen spin. Gaat hij de hond uitlaten. Ik ondertussen met de voeten omhoog op de bank de vloer in de gate aan t houden. Komt mijn man terug, kijkt mij aan en zegt, schat kom is even hier.. ik hoezo? Hij nou kom maar gewoon even. Ik dus nee kom maar hierheen.... zegt hij nou oke... kijk maar eens achter je.. zit dat rotbeest gewoon pal achter mijn hoofd op de muur! bubblez... serieus... wanneer??
The horror!!! Ik heb me door mijn enorme angst nooit in die beesten verdiept maar wat afschuwelijk.. Soms kun je dingen maar beter niet weten.
Kan best kloppen want vorige week zat ie onder de eet tafel en toen had ik ook van boven naar beneden gestofzuigd. Onze stofzuiger staat in de voorraad kast.
Ja, ik vind dat ook verschrikkelijk. Dus als je er 1 hebt... WEET je gewoon dat je je ogen open moet houden voor nummer 2.......
ja inderdaad, ik heb ze regelmatig in de badkamer Zelfs wel eens dat ik gedouched had, een handdoek om mijn haren wilde doen en uit mijn ooghoek op de handdoek een grote zwarte spin zag zitten, heb de handdoek neergegooid en ben de douchecabine uitgerent. Maar als ik er dus 1 heb zitten, blijf ik in de deuropening loeren naar nummer 2, die normaal binnen 10 min aan komt wandelen
Ik heb dat dus echt nooit dat er twee zijn. Thank god. *verlaat snel dit topic want is als de dood voor spinnen in alle soorten en maten*
haha nouu.. we hadden altijd zo'n enorme spin bij ons in de keuken zitten, en ik ben doorgaans helemaal niet bang voor spinnen dus ik liet hem maar lekker zitten. maar op een nacht lag ik lekker in bed en werd ik wakker van gekriebel achterop mn nek (lag op mn buik) dus ik veeg, voel ik ineens die grote spin in mn hand! ik slingerde hem meteen weg van de schrik en gilde mn vriend dus echt wel wakker brr (mn vriend kon meteen niet meer slapen want die is doodsbang voor spinnen.. hahah)
Wij Hebben ze gelukkig niet, tenminste nog nooit gezien in de vier jaar dat ik hier woon. Bij m'n moeder thuis wel, zaten ze in t afwasteiltje brr of in de badkamer. Hihi mijn collega vroeger kwam eens bleekjes op d'r werk, was ze wakker geschrokken van getik op d'r kussen, nou je raad t al hij zat 1 cm naast d'r ..