Onder controle van de HA

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie had dit ook? Ik heb een lichte depressie en loop om de zoveel weken bij de psycholoog. Maar ik moet ook bij de Huisarts blijven lopen.

Gewoon om vinger aan de pols houden. Wie had dit ook? Is dit normaal dat je om de zoveel weken terug gaat naar de HA? Vind ik niet erg hoor. Mijn andere Huisartsen zijn allemaal eikels en ben blij dat hij mijn klachten heel serieus nam en neemt! Dus voel me gewoon goed erbij. Maar ik ben het nog niet eerder tegen gekomen?

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Toen ik depressief was, ging ik de ene week naar de psychotherapeute en de andere week idd naar de ha. De ha wilde me graag even goed in de gaten houden in het begin tot zij het idee had dat ze het los kon laten. Dus ja, ik ken het. ;)

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Depressief.. Pff vind het zo'n zwaar woord.. Kan dat labeltje nog niet helemaal aan mij plakken. Vind ik zo niet bij mij passen. De o zo vrolijke meid die ik ooit was..

Maar goed.. Fijn dat er wel zo'n controle is. Niet dat ik gekke dingen ga doen. In de verste verte niet. Over een paar weken maar weer terug dan maar ;)

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik liep de eerste weken ook dubbel. HA wou het goed in de gaten houden en belde mij ook, soms meerdere keren per week.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Toen ik een burn out had kwam ik ook om de 2 á 3 weken nog bij de HA. Gewoon om te kijken of alles wel goed liep, zoals bijv. bij de psycholoog.

Deel Deze Pagina