Uitzending gemist kijken vanuit buitenland

Discussie in 'De lounge' gestart door Meis28, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb mijn oma haar ipad gekregen toen ze afgelopen jaar overleed. Heerlijk om in bed nederlandse uitzending gemist te kijken dus, maar vaak kan ik het niet bekijken, heeft iets met rechten te maken vanuit het buitenland.. Zo gek! Ik woon in spanje en de ipad komt uit NL. Het zijn de afleveringen via npo en rtl. Zie afbeelding. Heeft iemand een idee?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      0
  2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja dat komt omdat je op een spaanse server zit ;). Ipad staat er totaal los van. Je kunt het via de app Hola terug kijken daar kun je namelijk Nederland invullen als server :)

3. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Ja, of een VPN downloaden en die instellen op NL. Te vinden in de Appstore. :)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok hhaa nu voel ik me wel een beetje dom, maar heb er gewoon weinig verstand van en had zoiets van: wat maakt het nou uit om dit in Spanje te kijken?

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Met VPN app heb ik een aantal afleveringen kunnen kijken :) maar nu ineens niet meer en krijg ik weer hetzelfde in mn beeldscherm te staan... Weet iemand waar dit aan kan liggen? Hij is gewoon verbonden met Holland!

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Welke app is dit dan? Want de app die mijn man terug vond krijg je niet zo makkelijk ingesteld.

7. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    De regels zijn aflopen tijd erg aangescherpt en het wordt steeds moeilijker om in het buitenland iets te zien wat uitgezonden worden in Nederland bv. Mijn broertje woont in Duitsland en doet alles met app "Hola" .. maar hij kan steeds minder kijken.. hij is ict technisch erg handig maar heeft nog geen nieuwe passende oplossing gevonden..

Overigens gebruik ik ook Hola om via netflix op de Amerikaanse server te komen die zijn vaak verder als hier ;)

8. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Voor de iPad gebruik ik nu VPN Master. Eerder vond ik vaak apps die je maar een week gratis kon gebruiken, maar deze gaat al een heel tijdje mee hier.

Deel Deze Pagina