Wij gebruiken m sinds kort. Klopt het dat je plankje enkel liggend kan bevestigen en dat hij er af gaat bij inklappen voor bv vervoer met auto..? En waar bevestig je elastiek aan.. Nu haal ik m er standaard af als ik alleen met baby op pad ga. Helemaal onderaan de wagen het elastiek? Heeft iemand hier een foto van toevallig?
Ik heb zo geen foto bij de hand maar je haalt em er idd af bij het inklappen vd wagen enn het elastiek om em op te klappen bevestig je aan de stang van de boodschappenmand. Alleen vind ik dat super onhandig omdat hij vaak terug schiet dus meestal klik ik em los en gooi em in mijn boodschappenmand
Nee hoor die klik je zo op en af en opbinden doe je met het elastiek. Tenminste als je het originele bugaboo kiddyboard hebt
Nee de mijne die klikt daarop en er zitten grijze "hendeltjes" aan waarmee je em zo geheel losklikt. Het elastiek zit bevestigt aan dezelfde beugel als je boodschappenmand. Als je het board wil opbinden dan doe je het elastiek door je board in het daarvoor bestemde gat en trek je em aan. Hoop dat t beetje duidelijk is zo, kan me voorstellen dat het vaag klinkt
ja zo ging dat bij mij ook. Ik heb hem er trouwens nooit afgehaald hoor. Inklappen ging ook met het plankje er aan!
De officiele is met witte/ grijze hendeltjes, die je zo aan de stang klikt. Super handig! Zal eens kijken of ik een foto heb...
Ik denk dat je de vorige versie hebt. Hebben wij ook (met zwart wieltje ipv wit) en die gaat inderdaad alleen vast als je het onderstel op de grond hebt. Het touwtje doe je met het klittenband om de middelste stang (tussen boodschappenmandje en bak/zitgedeelte). Het haakje doe je in het gleufje van het plankje. Je kunt hem omhoog trekken door het knopje (zo'n ding wat ook vaak aan jastouwtjes zit) bij het klittenbandgedeelte in te drukken en het touwtje aan te trekken. Als je het knopje loslaat, zit ie vast. Als je pech hebt schiet het haakje los, maar meestal gaat het goed :-D