Wat Zijn Jouw Guilty Plessures

Discussie in 'De lounge' gestart door Johannal, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wat zijn jouw guilty plessures oftewel welke dingen/zaken vind je heerlijk terwijl je je er tegelijkertijd ook een beetje voor schaamt (in meer of mindere mate)...

Dit zijn die van mij

Guus Meeuwis: zijn muziekstijl is over het algemeen totaal mijn ding niet maar van Guus word ik stiekem toch altijd een beetje blij.

Snacks bakken in de frituurpan als ik alleen thuis ben mmmmmm heerlijk ik ken dan ook geen maat, vanmiddag 2 broodjes frikandel en nog een stuk of 10 partysnackjes en nu alweer zin in chips :)

2. tulip

tulip Niet meer actief

- veel snacken
    - rollercoastertycoon spelen op de laptop.

3. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ohh heel veel. Maar gek genoeg heb ik het voor nu even verdrongen.. waarom weet k niet. Ik kan mij gewoon even niks bedenken.

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik verstop Red-band-sleutels voor mijn vriend. Omdat ik ze helemaal ALLEEN op wil eten. Stop ik ze onder mijn kussen.
    Dat is toch best een #confession .. want dat is best hebberig haha.

Dat was even één die in mij op kwam.. mocht ik er nog 1 bedenken..plaats ik hem haha

5. :) Als ik iets lekkers in huis heb wacht ik ook altijd tot ik alleen ben, tot Damien slaapt, omdat ik het voor MEZELF wil hebben :)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Soms liever helemaal niemand om me heen willen hebben maar de kans niet krijgen.

Maar zou me niet schuldig voelen als het eens een dagje kan heerlijk lijkt me dat en ja ook de kids uitlogeren en dan me heerlijk vol eten aan alles wat ik lekker vind ahah.....
    ;)zo iets.

7. Skye

Skye Niet meer actief

Uhm, hier komt die van mij!!

-K3 luisteren. Ik ken bijna alle teksten en dansjes uit mijn hoofd, maar als ik alleen in de auto zit zet ik hem maar nooit te hard. als Kyra mee rijdt wel, dan is het onder het mom van "Kyra vindt het zo leuk" en kijken mensen me ook niet raar aan omdat er een kindje achterin zit.

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mijn guilty pleasure is dat ik een beetje een crush heb op Art Rooijakkers . Heel onschuldig en iedereen in mijn omgeving weet het ook, inclusief mijn man. :):)

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Woehahahahaha dat noem ik nog eens een echte Guilty Plessure hahahaha

10. tulip

tulip Niet meer actief

:$ hahaha

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hahaha deze vind ik ook heel leuk!

edit: je guilty plessure bedoel ik :)

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn moeder en ik zijn beide fanatieke Pet Party spelers op hyves. Soms draven we wel een beetje té ver door.. Laatst waren we bijv. op visite bij mijn moeder en mijn moeder vertelde dat ze een nieuwe wasmachine had en een nieuwe wc. Ik wist natuurlijk gelijk waar het over ging maar mijn vriend liep heel leuk naar de badkamer en kwam stom verbaasd terug 'ik zie geen nieuwe wc en ook de nieuwe wasmachine kan ik niet ontdekken'?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat ik dagen heb dat ik dus echt niets uitvreet!

ik zit dan in mijn meest wanstaltigge broek en shirt op de bank achter de laptop en dat doe ik dus echt helemaal niets.

als vriend dan belt dat hij naar huis komt ga ik als een maf zorgen dat er eten klaar staat hahaa

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.

Hahah, die dagen heb ik ook! Alleen ga ik dan niet als een mag zorgen dat het eten klaar staat, maar als een maf zorgen dat de lege zakjes chips netjes in de vuilniston belanden en nog even gauw een stofzuigertje voor de kruimeltjes :p

15. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha die ken ik!! Ik had Farmville op Facebook en belde mijn toenmalige vriend in de trein!

'Lieverd, ik heb je een paard gegeven..en ik wil echt graag een eend terug.. anders is het toch geen eerlijke ruil'

'Ohh oke, nja dan zal ik zo ook nog even een koe sturen, als je die in het hok doet en de stier erbij dan krijg je een superlief kalfje'

Toen ik opkeek zag ik allemaal hoofden in de coupé naar mij gericht... Woepsss

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat ik het liefst de hele dag afleveringen kijk van buffy THE vampire Slayer of charmed. :)

Een hele doos met magnums kan eten of dikmans zoenen :)

Dat zijn wel een beetje de ergste.....hihi

Oja en ik vind k3 inmiddels ook heel erg leuk :)

17. Ik vind het trouwens ook echt lekker om met mn hand over een deodorantbus te schuiven.. Wel zo'n matte, niet zo'n glanzende.. Het lijkt net alsof ik dat ding aan het aftrekken ben, maar het voelt zo lekker.. Probeer maar eens! :D

18. Skye

Skye Niet meer actief

Whahahahahaha, sorry, je kan me opvegen hier!!!

19. PROBEER het dan! :p

Deel Deze Pagina