Hallo allemaal. Ik heb volgende week en de week daarop een 12,5 jarige bruiloft en een 25 jarige bruiloft. Maar pieker me suf met wat ik moet geven. Geld of een kadobon vind ik maar saai om te geven en daarbij hoeveel moet je dan weer geven. Nee,ik ben op zoek naar iets waar ze allebei wat aan hebben maar wat Op internet kom je sites genoeg tegen met allerhande gadgets en prullaria maar kon daar ook niks bijzonders vinden. Vandaar mijn vraag aan jullie. Wie heeft er nog een idee waar ik zelf nog niet aan gedacht heb. Zat zelf nog aan een kadomand te denken maar is dat wel leuk om te krijgen en niet stom om te geven?
Kadomand is super! En blijft leuk om te krijgen, zijn de dol op koffie maak je een koffie pakket, weet je niet waar ze van houden dan een pakket met Bq alles en nog wat. Hier doet het (kerst) boompje met cedeaubonnen van verschillende winkels, kleine bedragen het ook altijd goed. Succes
we hebben paar maanden terug mijn broer en zn vrouw ook een kadomand gegeven. Zij waren 10 jr getrouwd en we hadden dus een mandje gemaakt met 10 cadeautjes voor ieder jaar 1. Het waren allemaal kleine dingetje maar ze vonden het hele idee erachter juist erg leuk. Zij houden van sfeer en gezelligheid. Dat was de thema Vrienden van ons zijn binnenkort 5 jr getrouwd. Voor hun gaan we hetzelfde doen.