Zo ziet je vakantieoord er echt uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupido, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit net een stukje in de krant te lezen. Hierin staat een artikel met een link naar een site die foto's uit de reisbrochure vergelijkt met de realiteit.

Wat een goede foto wel niet kan doen.

Hopelijk is het verschil met je eigen vakantieadres niet te groot. Hier een paar leuke :D

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jummie, ook zo'n trek ineens? ;)

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    werkelijkheid...

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Cupido, lollig zeg..... bij ons klopte het altijd wel moet ik zeggen...

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 1x flink in de tuin geleid door mooie foto's in de brochure. Klopte helemaal niets van.

Ligging aan het strand... bleken kiezels te zijn, maar die stonden niet op de foto. Restaurant bleek een overdekt terrasje te zijn. Eten was vreselijk.

Daar leef je dan weken of zelfs maanden naar uit en kost nog een hoop geld ook.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    whahaha :D

Die hotelkamer vind ik nog wel oké hoor.... best te doen toch?

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL

Zeker te doen hoor, maar toch slaap ik liever in het bovenste bed ;)
    Gaat er om dat je om de tuin wordt geleid door mooie foto's in een boekje.

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    cupido, waar heb je die vandaan?

Zit trouwens even foto's van internet te bekijken van onze vakanties (haha 3 en 4 jaar geleden) krijg meteen heimwee daar naartoe.....:(

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Gelukkig hebben wij dat nooit :) wat we op de foto's zien is ook zo in de werkelijkheid :) Grappig om te zien alleen vervelend voor de mensen die daar naar toe gaan zeg :(

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo he: het zal je maar over komen, dan is je vakantie toch ineens een stuk minder leuk. Ons is het nog nooit over komen, maar wij kamperen dus dan is het wel anders. Ook weleens van een kamping gevlucht omdat het 3x niets was wegens rupsen die overal zaten. Je kwam die beesten overal tegen (ook in je eten als je buiten kookte, wat wel moest omdat het tentje klein was, grond was ipv gras zand met grind, ook niet zo fijn met je tentje. En we kwamen thuis met heel veel mieren, hadden een mierennest gemaakt in de koelkast en in de auto waren ze al gaan wandelen. Was onze ergste vakantie ooit.

13. Die van dat eten; tuurlijk, da's mooi klote, maar mensen kunnen toch zelf ook wel verzinnen dat een prachtig strand met palmbomen NOOIT helemaal leeg is? ;):p

14. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Is exact hetzelfde bed, alleen muur en kleur stoel is anders.

Grappig om te zien, maar vind de verschillen hier nog niet zo dramatisch eigenlijk

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Grappig! Wij hebben het ooit een keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat is echt niet tof! Er waren foto's geplaats van een groot zwembad, maar in het echt was het een pierenbadje. Een luxe kamer, maar het was echt te ranzig om daar een muis te laten overnachten. Gelukkig zijn we toen overgeboekt naar een ander hotel, dat wel prima was.

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang mensen levende wezen in een magnetron stoppen en niet snappen dat dat niet kan, ben ik daar niet meer zo zeker van. ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    #17 Napoleon, 9 jul 2011
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
    Ja leuk!

Ik doe dit ook altijd met leerlingen op school (geef aardrijkskunde, vakantie is een van de thema's). Dus wat zeggen ze in de reisbrochures en hoe is het dan in werkelijkheid?

Wij hebben het nog niet vaak gehad, maar moet ook zeggen dat we altijd goedkoop boeken en dan er ook vanuit gaan dat het niet zo luxe is ;) Alleen met onze huwelijkreis zijn we flink in de aap gelogeerd. Zal een kijken of ik ook foto's van de kamer heb waar wij in sliepen... en de foto op internet

edit: nee geen foto's van de kamer gemaakt... het was ook te erg ;)

dus boek niet in Hotel Royal National in Londen ;)

Gelukkig kregen we op de boot een gratis upgrade naar een luxe kamer;)

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuk topic! Hier eigenlijk nog nooit gebeurd.
    De laatste vakantie was zelfs nog beters als op de fotos.

19. tulip

tulip Niet meer actief

op zich zou dit wel wat zijn hoor. Net zoiets als zoover, waar je dan een beoordeling kunt geven, maar dan een site waar per land/stad dan echte foto's getoond worden van de vakantieverblijven/campings.
    Als dat heel bekend wordt, kan het voor veel mensen een hoop ellende schelen denk ik.

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, wel een idee. Ik vind dat je al veel aan de beoordelingen hebt, maar een foto erbij zou een mooie extra aanvulling zijn :)

Deel Deze Pagina